Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

MISCELLANY är ett malmö-band där medlemmarna delvis fann varandra här på forumet för 2 år sedan.

Nu har vi en liten chans att få spela på Sweden Rock Festival och ni kan hjälpa oss genom att rösta på följande site:

http://www.swedenrock.com/index.cfm?pageID=177

Bandets första demo postades här för 2 år sedan... sen dess har vi jobbat på ganska bra, gjort ett par live-gig och spelat in 2 nya demos.

Den senaste finns för nedladdning på våran hemsida www.miscellany.se för er som är intresserade.

Hjälp oss!! SnällaSnällaSnälla! 😄

Rokk ån!

//Mange

Annons
captain nemo (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Hittade ni varandra på nätet. Fasen, Studio forum spöar ju sålunda oxå Spray-date. Lycka till på Sweden Rock. Min röst är lagd på er. Glöm inte att hälsa till oss andra på forumet när ni står på scenen.

//nemo

Edit: Kom igen forumiter - Miscellany har 15 % och Invader 35 %. Rösta för bövelen!!!

Redigerat av captain nemo
Postat

>>captain nemo

Jepp...jag kom i kontakt med de två killarna som startade bandet här på forumet. De hade slängt upp en demo som jag gav lite synpunkter på...sen blev det att vi började lira tillsammans 😎

Tack för supporten allihop! 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.