Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Fan vilken känsla det måste vara alltså..

Kan tänka mig själv när man blir pappa nångång i framtiden..

Vilken jävla känsla, jag skulle säkert svimma!

Grattis gubben!!

Annons
  • Svar 76
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat
Tackar!, Ja, jag får väl ta och snickra ihop en 1/16-dels-nyckelharpa och trycka i näven på honom på ettårsdagen 🙂

En nyckelele? 😳

Postat
Tackar!, Ja, jag får väl ta och snickra ihop en 1/16-dels-nyckelharpa och trycka i näven på honom på ettårsdagen  😳

En nyckelele? 😆

Fan, jag sitter och försöker uttala det där för mig själv, men det är helt omöjligt!!! 🙂😄

Postat
Tackar!, Ja, jag får väl ta och snickra ihop en 1/16-dels-nyckelharpa och trycka i näven på honom på ettårsdagen  😄

En nyckelele? 😄

🙂😳😆

• 2 veckor senare...
Postat
Tackar!, Ja, jag får väl ta och snickra ihop en 1/16-dels-nyckelharpa och trycka i näven på honom på ettårsdagen  😄

En nyckelele? 🙂

😛😛

Den var inte dum!

Tack allihopa för alla inlägg, kan nu meddela att vi efter att ha vridit och vänt på namn hit å dit, bestämt oss för att han ska heta Joel 😏

Postat (redigerat)

Grattis!

Jag ger ett quote från min bästa vän när jag fick mitt första barn: " - Är han välskapt? - ja! - Kul då är han lik mamma då! " 😠

/ Mikke

Redigerat av MikkeÖland
Postat
Grattis!

Jag ger ett quote från min bästa vän när jag fick mitt första barn: " - Är han välskapt? - ja! - Kul då är han lik mamma då! " 🙂

/ Mikke

😠😕🙂 ..ja, det är nog sant

Postat
Stort grattis!

Välkommen med i pappa gruppen! 😄

Tackar (fast detta är nummer två😉) Vi kanske ska ta å starta "Pappa-å-musiker-tråden"? 😆

Diskutera brutna akord och blöjmärken

Postat (redigerat)

Vem blir med första barnbarnet som vi kan rösta namnet på? 😆

Mats

Grattis föresten!!!

Redigerat av mlordin
Postat
Stort grattis!

Välkommen med i pappa gruppen!  😄

Tackar (fast detta är nummer två😄) Vi kanske ska ta å starta "Pappa-å-musiker-tråden"? 😉

Diskutera brutna akord och blöjmärken

Jaha, det är den andra...

Jag har aldrig varit så bra och snabb på att klippa och editera i Nuendo som när jag var pappaledig med min son...

😆

Postat

Gratulationer ifrån Fjollträsk dåra.... 😆

Jag vet ett JÄTTEBRA namn! De går ju i cykler liksom och

det var nog länge sedan någo döptes till Gottfrid nu.

Så Gottfrid eller Göte tycker jag. Eller Sverker. 😉

Postat

precis... man blir effektiv på ett helt annat sätt.... man står me Powerbooken å AKG 240-lurarna och mixar samtidigt som man steker köttbullar å sjunger "Lilla snigel..." 😆 Ibland ser det ju ut som Cirkus Cirkör 😉😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.