Tilly Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 Fan vilken känsla det måste vara alltså.. Kan tänka mig själv när man blir pappa nångång i framtiden.. Vilken jävla känsla, jag skulle säkert svimma! Grattis gubben!!
Signert Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 Tackar!, Ja, jag får väl ta och snickra ihop en 1/16-dels-nyckelharpa och trycka i näven på honom på ettårsdagen 🙂 En nyckelele? 😳
Micke H Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 Tackar!, Ja, jag får väl ta och snickra ihop en 1/16-dels-nyckelharpa och trycka i näven på honom på ettårsdagen 😳 En nyckelele? 😆 Fan, jag sitter och försöker uttala det där för mig själv, men det är helt omöjligt!!! 🙂😄
allansson Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 Tackar!, Ja, jag får väl ta och snickra ihop en 1/16-dels-nyckelharpa och trycka i näven på honom på ettårsdagen 😄 En nyckelele? 😄 🙂😳😆
Umemagnus Postat 10 maj 2006 Trådstartare Postat 10 maj 2006 Tackar!, Ja, jag får väl ta och snickra ihop en 1/16-dels-nyckelharpa och trycka i näven på honom på ettårsdagen 😄 En nyckelele? 🙂 😛😛 Den var inte dum! Tack allihopa för alla inlägg, kan nu meddela att vi efter att ha vridit och vänt på namn hit å dit, bestämt oss för att han ska heta Joel 😏
MikkeÖland Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 (redigerat) Grattis! Jag ger ett quote från min bästa vän när jag fick mitt första barn: " - Är han välskapt? - ja! - Kul då är han lik mamma då! " 😠 / Mikke Redigerat 11 maj 2006 av MikkeÖland
Umemagnus Postat 11 maj 2006 Trådstartare Postat 11 maj 2006 Grattis!Jag ger ett quote från min bästa vän när jag fick mitt första barn: " - Är han välskapt? - ja! - Kul då är han lik mamma då! " 🙂 / Mikke 😠😕🙂 ..ja, det är nog sant
Umemagnus Postat 11 maj 2006 Trådstartare Postat 11 maj 2006 Stort grattis!Välkommen med i pappa gruppen! 😄 Tackar (fast detta är nummer två😉) Vi kanske ska ta å starta "Pappa-å-musiker-tråden"? 😆 Diskutera brutna akord och blöjmärken
mlordin Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 (redigerat) Vem blir med första barnbarnet som vi kan rösta namnet på? 😆 Mats Grattis föresten!!! Redigerat 11 maj 2006 av mlordin
Lilleman Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Stort grattis!Välkommen med i pappa gruppen! 😄 Tackar (fast detta är nummer två😄) Vi kanske ska ta å starta "Pappa-å-musiker-tråden"? 😉 Diskutera brutna akord och blöjmärken Jaha, det är den andra... Jag har aldrig varit så bra och snabb på att klippa och editera i Nuendo som när jag var pappaledig med min son... 😆
Nad Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Gratulationer ifrån Fjollträsk dåra.... 😆 Jag vet ett JÄTTEBRA namn! De går ju i cykler liksom och det var nog länge sedan någo döptes till Gottfrid nu. Så Gottfrid eller Göte tycker jag. Eller Sverker. 😉
Umemagnus Postat 11 maj 2006 Trådstartare Postat 11 maj 2006 precis... man blir effektiv på ett helt annat sätt.... man står me Powerbooken å AKG 240-lurarna och mixar samtidigt som man steker köttbullar å sjunger "Lilla snigel..." 😆 Ibland ser det ju ut som Cirkus Cirkör 😉😄
Umemagnus Postat 11 maj 2006 Trådstartare Postat 11 maj 2006 NAD- Tack för förslagen, nu har vi dock fått ett namn till lillgrabben, det blev Joel
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.