Jump to content
Annons

Ska du resa bort?


Overkill

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Hej!

Jag ska resa bort. Jag ska ut på en fullständigt fantastisk bussresa, som jag sparat till i flera år!! Hoppas nu bara att det finns tillräckligt med lastutrymme inne i bussen och även i sidoluckan utanpå bussen. Fåtöljerna är säkert mjuka och fina, det tror jag nog. Hoppas bussen har air condition och är allergivänlig i övrigt. Kan det vara så att man kan ha med hörlurar och koppla in i någon radioapparat ovanför ens huvuden på en sådan resa? Det får jag höra efter om i god tid före resestarten! Alternativt så kanske man rentav kan ha med sig några cd-skivor och spela dem, men då antar jag att de ska lämnas till bussföraren därframme och att det inte finns en cd-spelare vid varje plats så att säga. Det vore bara "för mycket"...

Turen går till Ullared och tar en timme.

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hej!

Jag ska resa bort. Jag ska ut på en fullständigt fantastisk bussresa, som jag sparat till i flera år!! Hoppas nu bara att det finns tillräckligt med lastutrymme inne i bussen och även i sidoluckan utanpå bussen. Fåtöljerna är säkert mjuka och fina, det tror jag nog. Hoppas bussen har air condition och är allergivänlig i övrigt. Kan det vara så att man kan ha med hörlurar och koppla in i någon radioapparat ovanför ens huvuden på en sådan resa? Det får jag höra efter om i god tid före resestarten! Alternativt så kanske man rentav kan ha med sig några cd-skivor och spela dem, men då antar jag att de ska lämnas till bussföraren därframme och att det inte finns en cd-spelare vid varje plats så att säga. Det vore bara "för mycket"...

Turen går till Ullared och tar en timme.

😛

Ingår det tvångströja?

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Tvångströja tillkom. Det hade jag inte råd till.

Jag vann tydligen en resa en gång som jag fick skatta för hos Skattekontoret. Men jag fick aldrig någon resa... Skattekontoret kunde heller inte säga vad företaget heter som gav mig resan i vinst.

😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...