Overkill Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Jag tänkte att dte kunde vara kul att veta när vi har tänkt att resa bort, så vi redan nu kan ställa in oss på att någon forumit kanske kommer vara offline några veckor (hemska tanke 😄). Själv ska jag bort den 20 juni till Bulgarien i två veckor. Men jag vet nästan inte om jag vågar, med vildhundar där? Jag kommer ju bli uppäten! 😛😆😄 Kanske någon som har vart där?
Pico Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Kanske någon som har vart där? Ingen har kommit tillbaks så de kan berätta om det... dessa jädrans vildhundar... 😠 Men, ha det så bra! 😠
Overkill Postat 28 april 2006 Trådstartare Postat 28 april 2006 Kanske någon som har vart där? Ingen har kommit tillbaks så de kan berätta om det... dessa jädrans vildhundar... 😠 Men, ha det så bra! 😄 😱😠 Kul lavrell, men då missar du ju en vecka av den underbara(?) svenska våren 😄😎
lavrell Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Kanske någon som har vart där? Ingen har kommit tillbaks så de kan berätta om det... dessa jädrans vildhundar... 😠 Men, ha det så bra! 😄 😄😱 Kul lavrell, men då missar du ju en vecka av den underbara(?) svenska våren 😎😎 that's a risk I'm willing to take 😠
Overkill Postat 28 april 2006 Trådstartare Postat 28 april 2006 😠 Är det inte där man partar hela natten lång? 😠😱
lavrell Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 😱 Är det inte där man partar hela natten lång? 😄😎 Näe, man ligger natten lång med sin flickvän 😠😄 haha, nämen skämtåsido så är det bara skönt att komma iväg nånstans där man kan bli lite brun och vila ut. Men en och annan pilsner lär slinka ner ändå 😠
Overkill Postat 28 april 2006 Trådstartare Postat 28 april 2006 😄 Är det inte där man partar hela natten lång? 😎 😎 Näe, man ligger natten lång med sin flickvän 😱😄 haha, nämen skämtåsido så är det bara skönt att komma iväg nånstans där man kan bli lite brun och vila ut. Men en och annan pilsner lär slinka ner ändå 😠 ja så kan man ju också göra 😠😎
Piccazzo Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 New York om en månad eller så och förhoppningsvis tillbaka dit igen i sept-okt nån gång.
Danabacken Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Jag åker ingenstans! Borta bra, men hemma: ...... 🙂
Neosus Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Jag är helt borta än fast jag är hemma.... 🙂 Så jag kommer att stanna hemma. Har inget planerat. 🙂
Overkill Postat 28 april 2006 Trådstartare Postat 28 april 2006 Jag är helt borta än fast jag är hemma.... 😄 Så jag kommer att stanna hemma. Har inget planerat. 😄 Du menar att du kommer stanna borta? 😛😎
Danabacken Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Jag är helt borta än fast jag är hemma.... 😱 Så jag kommer att stanna hemma. Har inget planerat. 😄 Du menar att du kommer stanna borta? 😄😆 🙁😆😱
Vallhagen Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Själv ska jag bort den 20 juni till Bulgarien i två veckor. Men jag vet nästan inte om jag vågar, med vildhundar där? Jag kommer ju bli uppäten! 😄😉😄Kanske någon som har vart där? Argh ljuva minnen. Jag passerade ett par östländer under en tågluff mot Turkiet -90. Vi lyckades planka på ett ryskt tåg från Bukarest, viftandes med några halvgiltiga interrailkort. Vi vaknade i samma tåg, då övergivet på en bangård några kilometer från Sofia. Väcktes gjorde vi av fyra bulgariska rallare som bryskade sig in i kupén. Man fattade ju inte mycket av vad dom sa, men mitt i svadan urskiljdes ordet "dollar". Lite spännande. Skinn på näsan hade man fått i Rumänien, så vi snäste av dom på svenska. Det hela resulterade i det lyriska mästerverket "Fyra Brutala Bulgarer", vilket jag möjligen har på en väl glömd demotejp nånstans...
Kill All Autotuner Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 Jag åker till Dublin den 17 mai för en vecka, men det är inget ni kommer att märka av ändå 😎
hackeman Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 Jag går och skiter. Är tillbaka om ett par timmar.
Neosus Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 Jag skiter i det här... kommer tillbaks om 10 minuter. 😄😳
Overkill Postat 29 april 2006 Trådstartare Postat 29 april 2006 Grahn, hur ska jag klara det har du tänkt dig? 😕 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 Jag ska till Bulgarien 15 Juni! Blir borta 7 dagar... Vart ska du overkill?
musik (oregistrerad) Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 (redigerat) Hej! Overkill och Rombo: jag har varit i Bulgarien. Kan berätta lite om resan. Åkte i ett schabrak till plan (obs dialektivt använt ord i helt fel sammanhang och som här avser ett flygplan modell större med allvarliga brister, för normalt avses med schabrak ett tygstycke). Planet var rostig i skarvarna så från min passagerarplats såg och kände jag himlen rätt i fejan. Vi drabbades av ett åskoväder och två av planets tre motorer brann upp! Nessebar är inget man åker till! Man åker till Slancev Brjag, populärt översatt till Sunny Beach. Det är en helt ok sandstrand. I området finns en del barer, men knappast några affärer. Man gör däremot utflykt till Nessebar om man vill. Det är en fiskeby. Värsta minnet från denna, min allra första flygresa någonsin, var förutom det dassiga flygplanet, även den traumatiska händelsen att mitt pass blev beslagtaget och dubbelcheckst av säkerhetspolis där. Fick tebax det da'n före avresan. Aldrig igen! Men ha det så kul! 😏 :musik Redigerat 29 april 2006 av musik
Overkill Postat 29 april 2006 Trådstartare Postat 29 april 2006 Hej! Overkill och Rombo: jag har varit i Bulgarien. Kan berätta lite om resan. Åkte i ett schabrak till plan (obs dialektivt använt ord i helt fel sammanhang och som här avser ett flygplan modell större med allvarliga brister, för normalt avses med schabrak ett tygstycke). Planen var rostig i skarvarna så från min passagerarplats såg och kände jag himlen rätt i fejan. Vi drabbades av ett åskoväder och två av planets tre motorer brann upp! Nessebar är inget man åker till! Man åker till Slancev Brjag, populärt översatt till Sunny Beach. Det är en helt ok sandstrand. I området finns en del barer, men knappast några affärer. Man gör däremot utflykt till Nessebar om man vill. Det är en fiskeby. Värsta minnet från denna, min allra första flygresa någonsin, var förutom det dassiga flygplanet, även den traumatiska händelsen att mitt pass blev beslagtaget och dubbelcheckst av säkerhetspolis där. Fick tebax det da'n före avresan. Aldrig igen! Men ha det så kul! 😆 :musik 😏 Jag ska visst bo i Nessebar! Vill inte bo i en turistort där det inte finns något "riktigt". Jag hoppas att det var längesedan du var där? 😆😱
musik (oregistrerad) Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 (redigerat) Hej! Jaa...det var längesen jag var där. Det är säkert bättre där nu?! Kul att du ska bo i Nessebar, det hade jag också gjort om jag hade kunnat det då! Trevlig plats!! Jag bodde på ett hotell som hette Ljubljak eller nåt sånt. Trestjärnigt med gratis middagsbuffé bestående av kackerlackor! & en massa lokala snygga fruntimmer som ville tigga cigaretter på rummet... ...tror jag 😏 p.s. Blev bestulen på en sak när jag var där! Mina badbyxor!! Hittar du dem, ett par rätt små blå med moderna mönster på, så hojta! d.s. 😱 :musik Redigerat 29 april 2006 av musik
Pico Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 Hej! Overkill och Rombo: jag har varit i Bulgarien. Kan berätta lite om resan. Åkte i ett schabrak till plan (obs dialektivt använt ord i helt fel sammanhang och som här avser ett flygplan modell större med allvarliga brister, för normalt avses med schabrak ett tygstycke). Planet var rostig i skarvarna så från min passagerarplats såg och kände jag himlen rätt i fejan. Vi drabbades av ett åskoväder och två av planets tre motorer brann upp! Nessebar är inget man åker till! Man åker till Slancev Brjag, populärt översatt till Sunny Beach. Det är en helt ok sandstrand. I området finns en del barer, men knappast några affärer. Man gör däremot utflykt till Nessebar om man vill. Det är en fiskeby. Värsta minnet från denna, min allra första flygresa någonsin, var förutom det dassiga flygplanet, även den traumatiska händelsen att mitt pass blev beslagtaget och dubbelcheckst av säkerhetspolis där. Fick tebax det da'n före avresan. Aldrig igen! Men ha det så kul! 😱 :musik Som jag har funderat, men äntligen trillade femman ner... jag vet vem du är musik.. Du är Indiana Jones va? 😏
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 Nessebar! 😎 Du då? Jag ska till Golden! 🙂
Umemagnus Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 Ska lira i Nicaragua i mitten/slutet på oktober, åker därifrån till Uruguay.. Ska vara solist i Montevideo Symfoniorkester... Nu har man fan tagit sig vatten över huvvä 🙂😉🙂 Så.. om nån är i Montevideo den 13 nov, så fixar jag in er gratis 😎
teddawid Postat 30 april 2006 Postat 30 april 2006 Har nyss anlänt till Barcelona för att gå med mikbommen på ännu en ny dokusåpa. Varmt och skönt och billig öl!
Micke H Postat 30 april 2006 Postat 30 april 2006 Jag är från vettet...och ska resa tillbaka någon dag... 😱
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.