tordA Postat 8 juni 2004 Postat 8 juni 2004 Efter att ha läst en hel del av dina inlägg så finner jag följande: Du är en kunnig och hjälpsam forumit som bidrar till ett ökat kunnande och förståelse om musikskapandets inre väsen. Tack 😉
Stinkey (oregistrerad) Postat 8 juni 2004 Postat 8 juni 2004 (redigerat) Verkar mesigt att bara hålla med föregående talare, men SÅ ÄR DET!!! 😄😉 Givetvis, TACK också. Redigerat 8 juni 2004 av Stinkey
Carl_B Postat 8 juni 2004 Postat 8 juni 2004 Du är en kunnig och hjälpsam forumitsom bidrar till ett ökat kunnande och förståelse om musikskapandets inre väsen. Medans jag är en ensam, schleten eremit som gärna skulle behöva något lugnande mot allt detta krökandets.. äh vf e bärsen! 😉
hammagrella Postat 8 juni 2004 Postat 8 juni 2004 Jag lägger in en överstämma på ovanstående lovsång. Har lärt mig mycket av Demonen, redan plus att han bidrar till kanonbra stämning här på forumätt! Fortsätt så för 17! 😏
hackeman Postat 8 juni 2004 Postat 8 juni 2004 Efter att ha läst en hel del av dina inlägg så finner jag följande: Du är en kunnig och hjälpsam forumit som bidrar till ett ökat kunnande och förståelse om musikskapandets inre väsen. Tack 😏 HEAR HEAR!!! 😲
®offe Postat 10 juni 2004 Postat 10 juni 2004 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ! ! ! ! ! Fantasilöst, men va'fan ska man skriva när man fethållermed?
Lundin Postat 11 juni 2004 Postat 11 juni 2004 😉 awhhh...tack ska ni ha allihop... 😛😮😛😮 NU blir jag rörd... Jag, tröttna?? 😆 ..att lägga av nu vore väl jämförbart med att gå på heroin-torken i 8 månader... 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.