Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag är på G att bygga mig en ny dator till mitt Digi 002r kort och har därför hängt lite på digi DUC. Det värkar som alla där är rätt ense om att utan tvekan bästa prestandan får man om man kör ett AMD 64 system. Om detta stämmer går mina barbone planer i papperkorgen. Jag antar att de har rätt bra koll på DUC men jag undrar lite om det finns någon här som har erfarenhet av ett AMD 64 system tillsammans med 002:an.

Annons
Postat

Det skall bli en AMD 64 ändå som jag skall bygga efter jag varit ute och rest denna månad. Den kommer att se ut på följande sätt:

Antec SONATA Silent Piano-Black 380W ATX

Asus K8V-SE Deluxe K8T800 3DDR-DIMM 5PCI GBLAN SATA Raid Audio WiFi

AMD Athlon64 3200+ 2000MHz/2.0GHz 1024kb Socket754 + Zalman ZM-7000A-

Corsair TWINX1024-3200C2PRO 2x512Mb (tot. 1024Mb) DDR PC3200 CAS2

2 st Western Digital Caviar WD1600JB-00FUA0 160Gb 7200rpm 8Mb Fluid UDMA100

LG Electronics GSA-4081B DVD -R/RW +R/RW

Asus ATI Radeon 7000 64Mb DDR TV-out RETAIL AGP

Det skall bli spännande och se om den blir så bra som utlovat. Skall ge en raport såsmåningom. Kommer också göra det inoffisiella digi testet och gämföra det med Frosts datorer.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.