trancer Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 LÅTNAMN: Skånsk Bugg ARTIST/GRUPP: Perrra GENRE: Komikbugg LÅTLÄNGD: 2:52 KOMPOSITÖR: Perrra PRODUCENT: Perrra EV. MEDVERKANDE: Perrra INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: Mp3 STORLEK: 5.52 STATUS: lätt klar 😄 LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Tjenare! Lyssna noga på min härliga skånska i denna låten 🙂 Hur det kan låta när en västgöte från Skara sjunger på skånska =) Nu får ni gärna såga mig hur mkt som helst, för jag har själv klassat denna som top 10 av mina genom tiderna sämsta låtar 😱 Men det va roligt. Lyssna på VSTi elgitarrsolot i slutet oxo hahahaha /Perrra
MikkeÖland Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Klockren 😆 Du skulle nästan kunna ta upp tråden efter bortgågne Eddie Meduza, bara rocka till dej lite mer o lite mindre hästjazz 😉 . Jag log brett när jag lyssnade. / Mikke
trancer Postat 27 april 2006 Trådstartare Postat 27 april 2006 Klockren 😆 Du skulle nästan kunna ta upp tråden efter bortgågne Eddie Meduza, bara rocka till dej lite mer o lite mindre hästjazz 😉 . Jag log brett när jag lyssnade. / Mikke Det va det som va själva tanken, att man nästan skulle skratta åt allt i låten, produktionen, sången ja allt 😄 /Perrra
sixties Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 Du är väl med i Studifestivalen det är en remix eller cover av 4 tidigare studiofestival vinnare som gäller. 😎
Umemagnus Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 HAHAHAHA 😎 vilket fantastiskt malmsteeeiiiyyännn-solo!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.