KillwithSkill Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Hallojj! Nån som har koll på hur man kan lägga upp ens platta på iTunes? Vad gäller? Regler? Går tillväga? Kontrakt? Avtal? Skyldigheter/rättigheter? Nån som har en bra länk? Ncb är pyntat och låtarna är registrerade och förlagda på stort bolag inom genre och stimade. Nån som vet nåt? Kanske ett bra scoop till tidningen? //Kill 😛
L.C Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Tror detta behandlats i ett tidigare nummer. http://www.apple.com/se/itunes/musicmarketing/ Annars kan du titta i spalten till höger "artists and labels"
steflund Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Komemr inte ihåg vilket nummer det var, men jag tror att det står en väldigt utförlig artikel i Studio hur man går tillväga för att göra det på ett bra sätt.
Björn Olsberg Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Vi hade artikeln "Sälj din musik via Itunes" i Studio 6-05 (sommarnumret) och artikeln på två sidor finns för 15 kronor som pdf i Artikelarkivet [direktlänk till artikeln]
Snow Brigade Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 (redigerat) Vi hade artikeln "Sälj din musik via Itunes" i Studio 6-05 (sommarnumret) och artikeln på två sidor finns för 15 kronor som pdf i Artikelarkivet [direktlänk till artikeln] Eller köp ett riktigt bra mikroskop för ett par tusen och sikta det mot artikeln i inlägget ovan. 😄 EDIT: jag har druckit riktigt mycket kaffe idag, om ni undrar.... Redigerat 27 april 2006 av Snow Brigade
KillwithSkill Postat 27 april 2006 Trådstartare Postat 27 april 2006 Jag har den blaskan här. Rotade genom mina hyllor och hittade den. Perfekt! Nu ska här lusläsas. Tack för alla svar! 😏
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.