Jump to content
Annons

Celebration


sozo

Recommended Posts

# LÅTNAMN: Celebration

# ARTIST/GRUPP: Funk'o'Matic

# GENRE: Funk

# LÅTLÄNGD: 3:09

# KOMPOSITÖR: Jonas, Erik

# PRODUCENT: Jonas, Erik

# MEDVERKANDE: Många

# INSPELNINGSÅR: 2006

# FORMAT: mp3

# STORLEK: 2,89 MB

# STATUS: Färdig?

# LÄNK: HÄR!

Detta är ett litet skolprojekt som jag och några andra i min klass spelade in i skolans studio.

Kommentera gärna! och kom med synpunkter och annat!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Inget större fel på låten.....men det låter som det är olika ljudbilder på alla sånginsatser och ni lyckas inte smälta ihop det hela ...lite för olika engagemang i sången...det bästa är saxen som blixtar till vid ett tillfälle (2:20) det soundet skulle ni behållt hela tiden och kanske lite mer blåsinsatser....som det är nu så känns allt lite för opolerat.....men WTH kör på 🥰🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillar leadsången! Den är festlig. Kompet sitter inte ihop, det är inte så bra synk mellan bas o trummor. Basen är för på, och trummorna för laid back för

att de skall matcha varann. Men jag sitter här och drar på smilisarna, för kul är det. Ni måste haft kul! 🥰

Redigerat av Nad Sylvan
Link to comment
Dela på andra sajter

det låter som det är olika ljudbilder på alla sånginsatser och ni lyckas inte smälta ihop det hela ...lite för olika engagemang i sången...det bästa är saxen som blixtar till vid ett tillfälle (2:20) det soundet skulle ni behållt hela tiden och kanske lite mer blåsinsatser....som det är nu så känns allt lite för opolerat.....men WTH kör på 😱😱

Ok menar du kören på refrängen då? eller menar du allt? Jag måste säga att sången är det såvraste att få att låta snyggt.

Lite mera blås var något som vi fundrade på men efter som vi tyckte att dett hade passat bäst i refrängen så sket vi i det för att det hade nog blivit förmycket att trycka in det också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Jag gillar leadsången! Den är festlig. Kompet sitter inte ihop, det är inte så bra synk mellan bas o trummor. Basen är för på, och trummorna för laid back för

att de skall matcha varann. Men jag sitter här och drar på smilisarna, för kul är det. Ni måste haft kul!  😱

Hehe ja det sången är mycket festlig framför allt texten! 😄

Jaså ok Själv så upplever jag det som om det blir en skön spänning mellan trummorna och basen . Det känns som om trummorna håller tillbaka basen från att springa iväg (Eller så är det så att vi var för lata för att ta om det 😱 ).

Skoj var det iallafall!

Redigerat av sozo
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...