Dr-Hmmm Postat 26 april 2006 Dela Postat 26 april 2006 Hej! Jag är en kille som håller på med Rap/Hiphop Musik.Jag söker någon DUKTIG/BRA som kan Mixa/Mastra och som kan ställa upp och göra det när jag/man gjort en låt eller tillochmed en skiva som ska släppas eller så.Om sen personen vill ha betalt för det eller något annat kan vi diskutera om det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
giggsy Postat 26 april 2006 Dela Postat 26 april 2006 Hej och Välkommen! Det finns många DUKTIGA/BRA här. Hör av dig när du har några klara låtar så finns det nog säkert nån som har tid och lust att ställa upp. 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dr-Hmmm Postat 26 april 2006 Trådstartare Dela Postat 26 april 2006 Hej.Tack typ.Ok.Du lägger jag upp några nu som folk kan ladda hem/lyssna på då. 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surikatmamma Postat 26 april 2006 Dela Postat 26 april 2006 Jag provar gärna att mixa en låt. Jag är ingen mästare men skulle vilja prova på att mixa hiphop för att lära mig. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dr-Hmmm Postat 26 april 2006 Trådstartare Dela Postat 26 april 2006 Då kommer det upp några låtar jag har gjort eller så.Kanske inte så nya men endån du/ni får lyssna hur det låter ungifär: Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dr-Hmmm Postat 26 april 2006 Trådstartare Dela Postat 26 april 2006 surikatmamma: Ok.Kan du skicka något du har Mixat/Mastat så man får lyssna hur du Mixar/Mastarar ??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dr-Hmmm Postat 26 april 2006 Trådstartare Dela Postat 26 april 2006 ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surikatmamma Postat 26 april 2006 Dela Postat 26 april 2006 surikatmamma: Ok.Kan du skicka något du har Mixat/Mastat så man får lyssna hur du Mixar/Mastarar ??? Finns några trådar i demoinspelningar-delen av det här forumet. De som jag är nöjd med börjar på JIATRM, finns tre såna. De mixarna som ligger där har jag förbättrat nu men inte orkat ladda upp. Helt annan musikstil visserligen. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dr-Hmmm Postat 26 april 2006 Trådstartare Dela Postat 26 april 2006 surikatmamma: Ok. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dr-Hmmm Postat 26 april 2006 Trådstartare Dela Postat 26 april 2006 surikatmamma: Hittar inte riktigt tråden.Skulle du kunna ge mig länken till den eller så ??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
airgo Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 Jag är DUKTIG/BRA. Håller själv på med samma genre. airgo83@hotmail.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dr-Hmmm Postat 27 april 2006 Trådstartare Dela Postat 27 april 2006 airgo: Ok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
airgo Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 Okej här ska vi inte spara på ärligheten. Jag är den bästa/billigaste du kan få tag på. Så ge mig jobbet + lönen nästa vecka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
airgo Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 Danabacken, något speciellt du vill ha i munnen eftersom den är öppen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MÄSTAREN Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 Danabacken, något speciellt du vill ha i munnen eftersom den är öppen? HAHAHAHAHA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dr-Hmmm Postat 27 april 2006 Trådstartare Dela Postat 27 april 2006 airgo: Ok. ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 De låtarna är ganska ok, vad är det för synt, synthar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surikatmamma Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 Lite "Let's Get High"-varning på texten till första låten. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dr-Hmmm Postat 28 april 2006 Trådstartare Dela Postat 28 april 2006 Zyan: Ok tack typ.Va ? surikatmamma: Va ? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 29 april 2006 Dela Postat 29 april 2006 Gillar synthljudet...frågade var du fått det ifrån. Diskant-ljudet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dr-Hmmm Postat 29 april 2006 Trådstartare Dela Postat 29 april 2006 Zyan: Ok.Vet inte vilket du menar riktigt ? Och vadå vart jag fått det ifrån vem har sagt att jag har gjort Beatsen ??? Någon som skulle kuna Mixa & Mastra då eller va intresserad ??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 29 april 2006 Dela Postat 29 april 2006 Kanska tog till förhastade slutsatser. De flesta här gör sin egen musik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Berra Postat 29 april 2006 Dela Postat 29 april 2006 (redigerat) Danabacken, något speciellt du vill ha i munnen eftersom den är öppen? hehehe Redigerat 29 april 2006 av Berra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
airgo Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 Zyan: Ok tack typ.Va ?surikatmamma: Va ? Hmmm.. Typ.. va? sådär typ skriver typ en hmmm.. va ska ja typ säga... typ en annan kille som ja hmmm.. har på typ min MSN typ är ni samma typ LR Men jag ska bortse från att du skriver helt efterblivet och säga att jag är intresserad. Du kommer få betala, ingen kommer göra det gratis. Alla vill få något ut av att jobba, jag är inget undantag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 typ... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
classic Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 vem har sagt att jag har gjort Beatsen ??? Du skrev ju i inledningen "när jag/man gjort en låt". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Exil Postat 1 maj 2006 Dela Postat 1 maj 2006 När jag läste den här här tråden trodde jag inte alls låtarna skulle vara bra, men ack så fel man kan ha. Tycker det låter rätt bra ändå. Positivt överraskad. Första låten var riktigt bra. Sen tänkte jag en grej med den tredje låten. Vem har du köpt/fått betat av? För en av mina polare har gjort en låt till precis samma beat. Trodde det var hans morbror som hade gjort beatet, men jag kan ha fel. Om inte han har sålt vidare det. En annan sak jag tänke på var att det låter bättre när du rappar/sjunger på engelska. Det är väl bara en smaksak, men för mig så blir det mer "flow" när du sjunger på engelska som t.ex. refrängen på första låten. Tyvärr är jag inte tillräckligt bra för att kunna hjälpa dig, men det finns mycket duktigt folk här, så du ska nog typ kunna hitta nån tror jag typ 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dr-Hmmm Postat 6 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 6 maj 2006 airgo: Va ? Grahn: Va ? classic: Va ? Exil: Ok.Tack typ.Inte jag som sjunger den Refrängen på engelska i Get down tonight. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
classic Postat 6 maj 2006 Dela Postat 6 maj 2006 airgo: Va ?Grahn: Va ? classic: Va ? Exil: Ok.Tack typ.Inte jag som sjunger den Refrängen på engelska i Get down tonight. Vad är det du inte förstår? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.