Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej! Jag Àr en kille som hÄller pÄ med Rap/Hiphop Musik.Jag söker nÄgon DUKTIG/BRA som kan Mixa/Mastra och som kan stÀlla upp och göra det nÀr jag/man gjort en lÄt eller tillochmed en skiva som ska slÀppas eller sÄ.Om sen personen vill ha betalt för det eller nÄgot annat kan vi diskutera om det.

Annons
Postat

Hej och VĂ€lkommen!

Det finns mĂ„nga DUKTIGA/BRA hĂ€r. Hör av dig nĂ€r du har nĂ„gra klara lĂ„tar sĂ„ finns det nog sĂ€kert nĂ„n som har tid och lust att stĂ€lla upp. đŸ˜Č

Postat

DÄ kommer det upp nÄgra lÄtar jag har gjort eller sÄ.Kanske inte sÄ nya men endÄn du/ni fÄr lyssna hur det lÄter ungifÀr:

Postat
surikatmamma: Ok.Kan du skicka nÄgot du har Mixat/Mastat sÄ man fÄr lyssna hur du Mixar/Mastarar ???

Finns nĂ„gra trĂ„dar i demoinspelningar-delen av det hĂ€r forumet. De som jag Ă€r nöjd med börjar pĂ„ JIATRM, finns tre sĂ„na. De mixarna som ligger dĂ€r har jag förbĂ€ttrat nu men inte orkat ladda upp. Helt annan musikstil visserligen. 🙂

Postat

Okej hÀr ska vi inte spara pÄ Àrligheten. Jag Àr den bÀsta/billigaste du kan fÄ tag pÄ. SÄ ge mig jobbet + lönen nÀsta vecka.

Postat

Zyan: Ok.Vet inte vilket du menar riktigt ? Och vadÄ vart jag fÄtt det ifrÄn vem har sagt att jag har gjort Beatsen ???

NÄgon som skulle kuna Mixa & Mastra dÄ eller va intresserad ???

Postat (redigerat)
Danabacken, nÄgot speciellt du vill ha i munnen eftersom den Àr öppen?

hehehe

Redigerat av Berra
Postat
Zyan: Ok tack typ.Va ?

surikatmamma: Va ? 

Hmmm.. Typ.. va? sÄdÀr typ

skriver typ en hmmm.. va ska ja typ sÀga...

typ en annan kille som ja hmmm.. har pÄ typ min MSN typ Àr ni samma typ LR

Men jag ska bortse frÄn att du skriver helt efterblivet och sÀga att jag Àr intresserad. Du kommer fÄ betala, ingen kommer göra det gratis. Alla vill fÄ nÄgot ut av att jobba, jag Àr inget undantag.

Postat

NÀr jag lÀste den hÀr hÀr trÄden trodde jag inte alls lÄtarna skulle vara bra, men ack sÄ fel man kan ha. Tycker det lÄter rÀtt bra ÀndÄ. Positivt överraskad. Första lÄten var riktigt bra. Sen tÀnkte jag en grej med den tredje lÄten. Vem har du köpt/fÄtt betat av? För en av mina polare har gjort en lÄt till precis samma beat. Trodde det var hans morbror som hade gjort beatet, men jag kan ha fel. Om inte han har sÄlt vidare det. En annan sak jag tÀnke pÄ var att det lÄter bÀttre nÀr du rappar/sjunger pÄ engelska. Det Àr vÀl bara en smaksak, men för mig sÄ blir det mer "flow" nÀr du sjunger pÄ engelska som t.ex. refrÀngen pÄ första lÄten.

TyvĂ€rr Ă€r jag inte tillrĂ€ckligt bra för att kunna hjĂ€lpa dig, men det finns mycket duktigt folk hĂ€r, sĂ„ du ska nog typ kunna hitta nĂ„n tror jag typ 😄

Postat

airgo: Va ?

Grahn: Va ?

classic: Va ?

Exil: Ok.Tack typ.Inte jag som sjunger den RefrÀngen pÄ engelska i Get down tonight.

Postat
airgo: Va ?

Grahn: Va ?

classic: Va ?

Exil: Ok.Tack typ.Inte jag som sjunger den RefrÀngen pÄ engelska i Get down tonight.

Vad Àr det du inte förstÄr?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.