tordA Postat 8 juni 2004 Postat 8 juni 2004 (redigerat) pianoliret kommer i slutet av klippet, <-- borttagen--> är du bättre än det där: PM'a mig 😕 --edit, tillägg-- OCH har lust att bidra med några klink. --end edit-- btw, jäkla trummor va? 🙂 Redigerat 12 juni 2004 av Rockfart
TonyHEX Postat 8 juni 2004 Postat 8 juni 2004 Skönt rull i trummorna och trevlig bas med, det påminner mig om en del låtar från squarepusher. Tyvärr är jag inte nån pianist, ville bara ge lite creds på låten 😕
hammagrella Postat 8 juni 2004 Postat 8 juni 2004 Grrrrymt virvellir! Svårt att vara tajt så länge med det liret! Låter som en bra öppning på en riktig röjarkonsert! Kolla med allas vår muffins-bagare - han borde väl vara mannen för avancerat pianoklink!
ViktorDenStore Postat 9 juni 2004 Postat 9 juni 2004 Snyggt Rockfart... foten börjar stampa takten direkt! 😄 Det räcker som omdömme tycker jag 😉 4.5/5
Lundin Postat 9 juni 2004 Postat 9 juni 2004 Trummisen borde få mest pengar av alla...vilket jobb han lägger ner.. 🙂 Distinkt och bra slut..inga krusiduller med mesiga fade's o annat trams inte... Ska låten fortsätta sig sen elle?
Neosus Postat 9 juni 2004 Postat 9 juni 2004 (redigerat) Jäklar va trummisen vevar på. 🙂 Ska jag baka dit några toner eller? Jag tycker det låter bra som det är annars. Har du en hel låt av denna snutt? Hur och när ska jag isåfall börja plinka? Duger det med ett brunt piano? Eller ska den vara svart? Vill du ha blåa toner? PM:a mig så får vi se vad som händer. Edit: Jag PM:ar dig förresten. 😉 Redigerat 9 juni 2004 av Grahn
tordA Postat 10 juni 2004 Trådstartare Postat 10 juni 2004 Tack för alla kommentarer, jag glömde att trycka på "stoppknappen" vilket jag gör nu: STOP Gran jag mäjlar/PM'ar dig (eftersom jag har semester så jobbar jag lite mindre än vanligt 🙁 )
Neosus Postat 10 juni 2004 Postat 10 juni 2004 Nu har jag mejlat dig. 🙂 (Haha vi mejlar och messar kors å tvärs...) 😳
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.