Fytrius Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 Hej! Jag tänker att det kan väl inte skada att registrera sig här. Köper Studio då och då. Spelar piano då och då - fast oftare än jag köper Studio. 41 år och har hållit på med musiken på sidan om sen jag var pilt. Spelar i huvudsak komponerat/improviserat eget material och leker med DAW:en. Musiken karaktäriseras närmast som jazz... Slänger genast ut en förfrågan på samarbetssidan om det är någon som är intresserad. Det är väl det största syftet med min närvaro. mvh, Martin
giggsy Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 Tjena! Närå, det skadar förmodligen inte. Möjligen ett framtida beroende av forumet, men det får du stå ut med. 😎
sixties Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Välkommen, är inget jazzfan men det är kul med ökad variation på forumdeltagarna. Du hittar säkert nån att sammarbeta med eller vidga dina vyer och prova nått annat än du brukar. 😆 Skulle kanske behöva lite piano på nån 60-tals rock/pop låt i framtiden.
Fytrius Postat 26 april 2006 Trådstartare Postat 26 april 2006 Thnx KillwithSkill! *bockar och bugar varvet runt*
Danabacken Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 Välkammad hit! ...med en lyftande refräng! 😎 😉 Välkommen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.