Valdez Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Jo, han fick tydligen det! Ingen cred fick hon heller! jag säger såhär! Ett företag utan kvinnor samt tjockisar har allvarliga kompetensproblem! (Inte med det sagt att alla kvinnor är tjocka 🙂!) Det låter som om du menar att tjockisar är ett släkte för sig?... för att sen påpeka att du menar kvinnan men dock inte alla...hahaha...jösses!
Emil Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Min poäng är ju att jobb överhuvudtaget inte ska delas ut under en golfrunda utan ska ges till den mest kvalificerade då det skulle gynna alla. Svarade på samma sak i ett annat inlägg. Är det inte allas uppgift att forma en kultur där alla har så stora möjligheter som möjligt från start då? Där kvinnor inte har andra förväntningar på sig från samhället än va män har? Det är väl just alla, tillsammans, som skapar kulturen? Min gissning är att människan har levt på ett sådant sätt som just gynnat alla på bästa möjliga vis, och den traditionen har pågått sedan mänsklighetens begynnelse. Jag antar att de "förväntningar" du pratar om går just i detta spår, men det ska ju inte hindra folk att göra vad de vill. Idag har vi ju gått mer åt det håll som gör det möjligt för alla att göra just vad de vill. Vi kanske inte hade en sådan kultur förr, men idag har vi det. Bäst med kvinnan i hemmet? Var det då även bäst för alla med svarta slavar på bomullsfälten eller hur menar du? Vilka är alla? De vita männen?
Hans Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Var det då även bäst för alla med svarta slavar på bomullsfälten eller hur menar du? Kunde lika gärna varit gula eller vita slavar! Det essentiella här är att många ska arbeta åt få och att dessa få ska inklludera Hans 🙂! PS Dra inte in svarta slavar/Den lille tyske diktatorn, o.s.v. om ingen annan redan gjort det. Helst inte alls! Det är nämligen beviset på att en debatt blivit meningslös!
Dreamtones Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Bäst med kvinnan i hemmet? Var det då även bäst för alla med svarta slavar på bomullsfälten eller hur menar du? Vilka är alla? De vita männen? Är det inte allas uppgift att forma en kultur där alla har så stora möjligheter som möjligt från start då? Du skrev "alla" själv, så du får äran att definiera. När det gäller kvinnan i hemmet... Kanske inte bäst att just kvinnan är i hemmet (vill hon gör annat får hon göra det), men kvinnan är bättre i hemmet än mannen - iaf när det gäller att ta hand om barn. Därför tycker jag det är helt rätt att då kvinnan också har lättare att få vårdnaden om barn. Det kanske inte stämmer i alla fallen dock, men om man ska generalisera.
Hans Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 (redigerat) Nja, vadå "bättre på att ta hand om barn", bättre på att diska och städa också eller 🙂? Bättre på att ta hand bebisar är det ju helt självklart* att kvinnan är, därefter börjar det nog skifta hej villt beroende på vem kvinnan/mannen är! * Och den som säger emot det har aldrig sett en vilt gråtande bebis gå ifrån pappan och tystna direkt hos mamman 🙂! Redigerat 27 april 2006 av Hans
Emil Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 (redigerat) Bäst med kvinnan i hemmet? Var det då även bäst för alla med svarta slavar på bomullsfälten eller hur menar du? Vilka är alla? De vita männen? Är det inte allas uppgift att forma en kultur där alla har så stora möjligheter som möjligt från start då? Du skrev "alla" själv, så du får äran att definiera. När det gäller kvinnan i hemmet... Kanske inte bäst att just kvinnan är i hemmet (vill hon gör annat får hon göra det), men kvinnan är bättre i hemmet än mannen - iaf när det gäller att ta hand om barn. Därför tycker jag det är helt rätt att då kvinnan också har lättare att få vårdnaden om barn. Det kanske inte stämmer i alla fallen dock, men om man ska generalisera. När jag sa alla så menade jag alla (vita, svarta, tjocka, smala, dumma, smarta, kvinnor, män, gamla, unga och alla varianter av de dvs ALLA). Tyckte dock inte att du använde ordet alla i den betydelsen dom flesta av oss är vana vid. Och bättre på att ta hand om barn, vad tror du de beror på då? Killar leker med bilar flickor med dockor. Det enda mannen inte kan är att amma och det finns det faktiskt en hel del substitut till (modersmjölksersättningar och annat). Och Hasse: Att likna jämstäldhetsarbete vi rasism är inget konstigt då det är samma sak. Redigerat 27 april 2006 av Phobos
Hans Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Jag är inte rasist! Jag säger ju att jag inte bryr mig huruvida mina slavar är gula, gröna, svarta eller vita!
Dreamtones Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Ja just när det gäller sociala orättvisor så tycker jag definitivt mannen är i underläge. utveckla. Okej... När det gäller krav i sociala sammanhang så tycker jag killar har mer krav. Ofta tittar man på killar som att de inte anstränger sig alls.. Är det verkligen så dock? Kopierar en liten text jag skrivit innan då jag svarat på liknande saker: Det är inte bara att vara snygg, han måste vara det av naturen också - utan smink... Smink är för feminint - andra ev produkter får han inte använda för det är såå avtändande ju! Han måste ha stil, kan ju inte se ut som en luffare - men samtidigt inte vara för modemedveten.. alldeles för gay juh! Han ska vara lagomt vältränad, inte för klen och inte för mycket muskler. Om tjejer ens visste hur jobbigt/tids/ekonomiskt krävande det är att ens få lite muskler! Mannen väljer inte kvinnan, det är kvinnan som väljer vilken man som ska välja henne. Männen ska vara säkra utan att tveka en sekund, gör man det är man klen och omanlig. Det är männen som tar alla sociala initiativ, och ständig press ligger det på att hålla igång ev. samtal, och samtidigt dessutom vara rolig --- utan att bli en pajas förstås. Han måste dessutom vara populär och åtråvärd av andra kvinnor (utan godkännande från kompiskretsen går han fetbort), annars kan det bli svårt att få känslor överhuvudtaget. Han får inte gråta heller - vilken katastrof det skulle vara! Han ska försörja familjen, bygga hus, veta allt om bilar, fixa staketet, laga cykeln... Vara bäst i sängen, ha en stor jävla ***, och samtidigt kunna de 27 senaste förföringstipsen i lördagens bilaga av Aftonbladet. Är det fortfarande jobbigt att vara kvinna? 🙂
Dreamtones Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Nja, vadå "bättre på att ta hand om barn", bättre på att diska och städa också eller 🙂?Bättre på att ta hand bebisar är det ju helt självklart* att kvinnan är, därefter börjar det nog skifta hej villt beroende på vem kvinnan/mannen är! * Och den som säger emot det har aldrig sett en vilt gråtande bebis gå ifrån pappan och tystna direkt hos mamman 🙂! Instämmer.
Hans Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Det skiftar nog hur man är som person! För vissa skulle livet antagligen bli betydligt smidigare om man tillhörde det andra könet!
Emil Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Ja just när det gäller sociala orättvisor så tycker jag definitivt mannen är i underläge. utveckla. Okej... När det gäller krav i sociala sammanhang så tycker jag killar har mer krav. Ofta tittar man på killar som att de inte anstränger sig alls.. Är det verkligen så dock? Kopierar en liten text jag skrivit innan då jag svarat på liknande saker: Det är inte bara att vara snygg, han måste vara det av naturen också - utan smink... Smink är för feminint - andra ev produkter får han inte använda för det är såå avtändande ju! Han måste ha stil, kan ju inte se ut som en luffare - men samtidigt inte vara för modemedveten.. alldeles för gay juh! Han ska vara lagomt vältränad, inte för klen och inte för mycket muskler. Om tjejer ens visste hur jobbigt/tids/ekonomiskt krävande det är att ens få lite muskler! Mannen väljer inte kvinnan, det är kvinnan som väljer vilken man som ska välja henne. Männen ska vara säkra utan att tveka en sekund, gör man det är man klen och omanlig. Det är männen som tar alla sociala initiativ, och ständig press ligger det på att hålla igång ev. samtal, och samtidigt dessutom vara rolig --- utan att bli en pajas förstås. Han måste dessutom vara populär och åtråvärd av andra kvinnor (utan godkännande från kompiskretsen går han fetbort), annars kan det bli svårt att få känslor överhuvudtaget. Han får inte gråta heller - vilken katastrof det skulle vara! Han ska försörja familjen, bygga hus, veta allt om bilar, fixa staketet, laga cykeln... Vara bäst i sängen, ha en stor jävla ***, och samtidigt kunna de 27 senaste förföringstipsen i lördagens bilaga av Aftonbladet. Är det fortfarande jobbigt att vara kvinna? 🙂 Könsrollerna som vi trycks på gynnar ingen egentligen, men män har större möjligheter än vad kvinnor har. Ja läste en bok idag på två hundra sidor den hette "Mäns samlade kunskap om kvinnan", alla sidor var blanka. Var det du som skrev den kanske?
Dreamtones Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Bäst med kvinnan i hemmet? Var det då även bäst för alla med svarta slavar på bomullsfälten eller hur menar du? Vilka är alla? De vita männen? Är det inte allas uppgift att forma en kultur där alla har så stora möjligheter som möjligt från start då? Du skrev "alla" själv, så du får äran att definiera. När det gäller kvinnan i hemmet... Kanske inte bäst att just kvinnan är i hemmet (vill hon gör annat får hon göra det), men kvinnan är bättre i hemmet än mannen - iaf när det gäller att ta hand om barn. Därför tycker jag det är helt rätt att då kvinnan också har lättare att få vårdnaden om barn. Det kanske inte stämmer i alla fallen dock, men om man ska generalisera. När jag sa alla så menade jag alla (vita, svarta, tjocka, smala, dumma, smarta, kvinnor, män, gamla, unga och alla varianter av de dvs ALLA). Tyckte dock inte att du använde ordet alla i den betydelsen dom flesta av oss är vana vid. Och bättre på att ta hand om barn, vad tror du de beror på då? Killar leker med bilar flickor med dockor. Det enda mannen inte kan är att amma och det finns det faktiskt en hel del substitut till (modersmjölksersättningar och annat). Och Hasse: Att likna jämstäldhetsarbete vi rasism är inget konstigt då det är samma sak. Jo det beror kanske på dockorna, men det krävs ju ett intresse för det först - Och man uppfostrar aldrig ett intresse.
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 (redigerat) Ja just när det gäller sociala orättvisor så tycker jag definitivt mannen är i underläge. utveckla. Okej... När det gäller krav i sociala sammanhang så tycker jag killar har mer krav. Ofta tittar man på killar som att de inte anstränger sig alls.. Är det verkligen så dock? Kopierar en liten text jag skrivit innan då jag svarat på liknande saker: Det är inte bara att vara snygg, han måste vara det av naturen också - utan smink... Smink är för feminint - andra ev produkter får han inte använda för det är såå avtändande ju! Han måste ha stil, kan ju inte se ut som en luffare - men samtidigt inte vara för modemedveten.. alldeles för gay juh! Han ska vara lagomt vältränad, inte för klen och inte för mycket muskler. Om tjejer ens visste hur jobbigt/tids/ekonomiskt krävande det är att ens få lite muskler! Mannen väljer inte kvinnan, det är kvinnan som väljer vilken man som ska välja henne. Männen ska vara säkra utan att tveka en sekund, gör man det är man klen och omanlig. Det är männen som tar alla sociala initiativ, och ständig press ligger det på att hålla igång ev. samtal, och samtidigt dessutom vara rolig --- utan att bli en pajas förstås. Han måste dessutom vara populär och åtråvärd av andra kvinnor (utan godkännande från kompiskretsen går han fetbort), annars kan det bli svårt att få känslor överhuvudtaget. Han får inte gråta heller - vilken katastrof det skulle vara! Han ska försörja familjen, bygga hus, veta allt om bilar, fixa staketet, laga cykeln... Vara bäst i sängen, ha en stor jävla ***, och samtidigt kunna de 27 senaste förföringstipsen i lördagens bilaga av Aftonbladet. 🙂 Det du själv har sagt här ovan är precis det jag menar med orättvisa. Och jag vet inte var du har fått det ifrån att det ebart handlar om en kvinnokamp. Det handlar om att alla ska ha samma möjligheter oavsett kön - män emellan, kvinnor emellan och kvinnor och män emellan. Alltså även männen ska slippa det som du beskriver. EDIT: Är det här din kamp så upp på barrikaderna. Jag har bara så väldigt svårt att förstå vad du säger. Att kvinnor inte har sociala hinder men männer däremot har en hel del? Och ifall båda har, att inget av det går att göra något åt? Redigerat 28 april 2006 av maxmaxmax
Shadows Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Om damerna håller på med inspelning, tror jag absolut att de orkar läsa om latency å andra torrigheter!Mera tjejer i forumet!!!! Det blir ytterligare lite roligare då! 🙂 Tror jag med. Kanske kan bli mer onördigt här också. Vi kanske skulle kunna ha en datehörna på forumet! Bra idé! Det om något kommer tvätta bort nördstämpeln.
Emil Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 (redigerat) Bäst med kvinnan i hemmet? Var det då även bäst för alla med svarta slavar på bomullsfälten eller hur menar du? Vilka är alla? De vita männen? Är det inte allas uppgift att forma en kultur där alla har så stora möjligheter som möjligt från start då? Du skrev "alla" själv, så du får äran att definiera. När det gäller kvinnan i hemmet... Kanske inte bäst att just kvinnan är i hemmet (vill hon gör annat får hon göra det), men kvinnan är bättre i hemmet än mannen - iaf när det gäller att ta hand om barn. Därför tycker jag det är helt rätt att då kvinnan också har lättare att få vårdnaden om barn. Det kanske inte stämmer i alla fallen dock, men om man ska generalisera. När jag sa alla så menade jag alla (vita, svarta, tjocka, smala, dumma, smarta, kvinnor, män, gamla, unga och alla varianter av de dvs ALLA). Tyckte dock inte att du använde ordet alla i den betydelsen dom flesta av oss är vana vid. Och bättre på att ta hand om barn, vad tror du de beror på då? Killar leker med bilar flickor med dockor. Det enda mannen inte kan är att amma och det finns det faktiskt en hel del substitut till (modersmjölksersättningar och annat). Och Hasse: Att likna jämstäldhetsarbete vi rasism är inget konstigt då det är samma sak. Jo det beror kanske på dockorna, men det krävs ju ett intresse för det först - Och man uppfostrar aldrig ett intresse. Uppfostrar man inte intressen? Tror du inte att barn känner av folks (föräldrar, vänner och senare samhället) förväntningar och anpassar sig efter de? Snälla nån... 🙂 Redigerat 28 april 2006 av Phobos
Dreamtones Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Könsrollerna som vi trycks på gynnar ingen egentligen, men män har större möjligheter än vad kvinnor har.Ja läste en bok idag på två hundra sidor den hette "Mäns samlade kunskap om kvinnan", alla sidor var blanka. Var det du som skrev den kanske? Hehe den va bra 🙂 Men det handlar väl mer om att vi inte vet hur kvinnor fungerar. Jag vet i alla fall hur det är att vara man, det räcker väl? Fast jag klagar inte över att jag blir diskriminerad då och då. Man lär sig att leva med det, fast jag börjar inte tänka på "mina" orättvisor förrän jag hör kvinnornas... Har jag fler möjligheter än min flickvän? Kan jag inte tro på för 5 öre...
Florian le Sage Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Oj fy tusan så förbaskat mycket goja det snackas här och nu---orkar inte quota och citera alla dråpligheter men: -kvinnor och vårdnad är inget som absolut måste vara det bästa eller på något sätt måste rimma,jag vet flertalet kvinnor som är direkt olämpliga som vårdnadshavare pga olika skäl... -min dotter grinade mer med sin morsa än med mig när hon var liten Hans... -vårdnaden tillfaller oftare och oftare män i vår numera "upplysta" tid-förr räckte det med att kvinnfolket gastade ut vidriga anklagelser om än det ena och andra så fick dom vårdnaden direkt-gissa om detta missbrukats igenom tiderna-ha! -rasism är väl ett större problem idag i vårt land än något annat,förutom knark/supande bland ungdomar och pedofili etc men jag menar i frågor som rör jämnställdhet människor emellan-på den punkten har vi mycket framför oss att ta itu med hur vi formar våra barn/medmänniskor osv,jag har varit på så in i helsike många arbetsplatser där i stort sett varenda knegare ger uttryck för en grundmurad rasism-speciellt på mindre orter där rasismen frodas utav helvete-skitläskigt,primitivt och inte speciellt goda egenskaper för ett modernt folk som Svenskarna,skäms gör man när man inser hur illa ställt det är...
Dreamtones Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Uppfostrar man inte intressen? Tror du inte att barn känner av folks (föräldrar, vänner och senare samhället) förväntningar och anpassar sig efter de? Snälla nån... 🙂 Klaga på föräldrarna i så fall, om de inte låter sina barn göra vad de vill.
Hans Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 (redigerat) Könsrollerna som vi trycks på gynnar ingen egentligen, men män har större möjligheter än vad kvinnor har. Jo, men det gäller enbart genomsnittet. Många kvinnor har minst lika stora möjligheter som män har! Dom som klagar mest är tyvärr oftast de redan mest priviligerade, varav en del t.o.m. gör karriär på att klaga och hade aldrig ens kommit på fråga ifall dom varit män med samma skicklighet. Är betydligt mer utav en klassfråga och sådant som vilket modersmåls ens föräldrar har än om man är man eller kvinna som avgör vilka möjligheter man ges. Redigerat 28 april 2006 av Hans
Emil Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 (redigerat) Oj fy tusan så förbaskat mycket goja det snackas här och nu---orkar inte quota och citera alla dråpligheter men: -kvinnor och vårdnad är inget som absolut måste vara det bästa eller på något sätt måste rimma,jag vet flertalet kvinnor som är direkt olämpliga som vårdnadshavare pga olika skäl... -min dotter grinade mer med sin morsa än med mig när hon var liten Hans... -vårdnaden tillfaller oftare och oftare män i vår numera "upplysta" tid-förr räckte det med att kvinnfolket gastade ut vidriga anklagelser om än det ena och andra så fick dom vårdnaden direkt-gissa om detta missbrukats igenom tiderna-ha! -rasism är väl ett större problem idag i vårt land än något annat,förutom knark/supande bland ungdomar och pedofili etc men jag menar i frågor som rör jämnställdhet människor emellan-på den punkten har vi mycket framför oss att ta itu med hur vi formar våra barn/medmänniskor osv,jag har varit på så in i helsike många arbetsplatser där i stort sett varenda knegare ger uttryck för en grundmurad rasism-speciellt på mindre orter där rasismen frodas utav helvete-skitläskigt,primitivt och inte speciellt goda egenskaper för ett modernt folk som Svenskarna,skäms gör man när man inser hur illa ställt det är... Du verkar ju inte vara så elak och dum som du framställs här ibland... 🙂🙂 Redigerat 28 april 2006 av Phobos
Valdez Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 (redigerat) Nej, det är fel! Nja, mannen är eventuellt prioriterad i forskning.Nej, mannen är inte prioriterad i fråga om vård. Det lades nämligen ett förslag om att lika mycket vård borde tillägnas kvinnor som män och när svaret då kom att betydligt mer resurser i dagsläget läggs på "kvinnorelaterad" vård - vill ni skära ned på denna ?, så... blev det helt tyst sen ! Förklaringen är enkel! Män går inte till sjukhus (för att dom villa vara tuffa?) i lika stor utsträckning som män. Detta känns lustigt nog väldigt, väldigt sant. Själv är jag son till en sjuksköterska vilket gjort att "två alvedon och en dags vila" botar ungefär allt oavsett om det handlar om hjärnskakning, frakturer eller influensa. Men så har jag heller aldrig ätit penicilin eller haft allvarligare sjukdomar som lung/öroninflammation. Åtminstone inte vad jag vet, för jag har alltid bara tagit en alvedon och krupit till sängs 🙂 Och här skulle man kunna göra en liten handuppräckning. Hur många har varit till gynekologen bland flickorna? Och hur många har till urologen bland pojkarna? I media talas det ofta om bröstcancer, men väldigt sällan talas det om prostatacancer trots att det är en väldigt vanlig sjukdom. Någon rimlig förklaring kan jag faktiskt inte tänka mig. Förutom möjligtvis då att män skulle vara mindre intresserade av sin hälsa än vad kvinnor är. Men verkar det ens rimligt? Ptja, på mig gör det åtminstone det. /Majken http://www.socialstyrelsen.se/NR/rdonlyres...16/20041033.pdf Där kan man få lite mer kött på benen....ang Jämställdhet i vården, kanske finns det färskare resultat... 🙂 jooo sen föder ju kvinnor barn..och sen har de ju bröst också... 🙂 Redigerat 28 april 2006 av Valdez
Hans Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 -min dotter grinade mer med sin morsa än med mig när hon var liten Hans... Okej, men det är faktiskt mycket ovanligt med män som kan ge bröstmjölk, normalt sett är detta något bara kvinnor kan ge sina bebisar!
Dreamtones Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 (redigerat) Det du själv har sagt här ovan är precis det jag menar med orättvisa. Och jag vet inte var du har fått det ifrån att det ebart handlar om en kvinnokamp. Det handlar om att alla ska ha samma möjligheter oavsett kön - män emellan, kvinnor emellan och kvinnor och män emellan. Alltså även männen ska slippa det som du beskriver. EDIT: Är det här din kamp så upp på barrikaderna. Jag har bara så väldigt svårt att förstå vad du säger. Att kvinnor inte har sociala hinder men männer däremot har en hel del? Och ifall båda har, att inget av det går att göra något åt? Grejen är den att jag skulle inte uppleva de sakerna som orättvisor om inte det andra könet klagade på sina. Edit: Tror jag iaf! Redigerat 28 april 2006 av Kricke
Florian le Sage Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 (redigerat) Nej men det förstår du väl-dessa nedvärderande ord kommer ifrån folk på forumet som helt enkelt beskriver sig själva genom att projicera sitt elände på mig eftersom jag är en katalysator och en budbärare för progressive minds,vilket inte uppskattas av vissa! 🙂 Du verkar ju inte vara så elak och dum som du framställs här ibland...😉😄 Hans! Okej, men det är faktiskt mycket ovanligt med män som kan ge bröstmjölk, normalt sett är detta något bara kvinnor kan ge sina bebisar! bröstmjölk är inte allt här i livet...inte napp heller,lär barn att bli självständiga istället! 🙂 Redigerat 28 april 2006 av Florian le Sage
Emil Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 -min dotter grinade mer med sin morsa än med mig när hon var liten Hans... Okej, men det är faktiskt mycket ovanligt med män som kan ge bröstmjölk, normalt sett är detta något bara kvinnor kan ge sina bebisar! Det finns jättebra mjölkersättningsprodukter nuförtiden 🙂
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 (redigerat) Det du själv har sagt här ovan är precis det jag menar med orättvisa. Och jag vet inte var du har fått det ifrån att det ebart handlar om en kvinnokamp. Det handlar om att alla ska ha samma möjligheter oavsett kön - män emellan, kvinnor emellan och kvinnor och män emellan. Alltså även männen ska slippa det som du beskriver. EDIT: Är det här din kamp så upp på barrikaderna. Jag har bara så väldigt svårt att förstå vad du säger. Att kvinnor inte har sociala hinder men männer däremot har en hel del? Och ifall båda har, att inget av det går att göra något åt? Grejen är den att jag skulle inte uppleva de sakerna som orättvisor om inte det andra könet klagade på sina. Skulle du kunna formulera om ditt svar så att det är lättare att förstå? Redigerat 28 april 2006 av maxmaxmax
Hans Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 http://www.socialstyrelsen.se/NR/rdonlyres...16/20041033.pdf Där kan man få lite mer kött på benen....ang Jämställdhet i vården, kanske finns det färskare resultat... 😎 Kunde i.o.f.s inte finna några direkta felaktigheter eller lögner men lite aldrig på vad partipolitiska organisationer påstår 🙂!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.