Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Det vorre ju jättetrevlig om man fick tag på en plugg där man kunde rita eq kurvan istället för att dra in ett par sjysta värden. Har någon något härligt förslag?

Annons
Postat
Det vorre ju jättetrevlig om man fick tag på en plugg där man kunde rita eq kurvan istället för att dra in ett par sjysta värden. Har någon något härligt förslag?

Varför skulle man vilja göra de? 😱

Postat

Varför skulle man vilja göra de? 😱

man får precis som man vill ha. vad jag dock glömde var att man sedan skulle kunna sätta ut punkter där man vill finjustera senare? kanske är en drömsak?! alltså en grafisk eq där man kan rita ut en linjer och sedan sätta ut punkter på¨de höjder där man vill finjustera.. Drömer jag eller?

Postat
Inte mitt område, men här har du en.

("Draw EQ curve freehand or by dragging one of fifty control points")

tack du är guld värd--

Postat
Är det inte bättre och enklare att använda öronen?

underbar idée... måste säga att jag använder aldrig öronen. Förresten så är jag döv, går bara på hur kurvan ser ut på eq. 😎

Postat

Om man vill göra samma sak i Reason så kan man använda sig av Vocodern, ställa in den i EQ-läge med många band och sedan bara börja klicka runt.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.