Christofer Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 (redigerat) Ville bara säga hej och önska alla en trevlig dag eller nått 😄 Redigerat 15 maj 2006 av Christofer
Christofer Postat 26 april 2006 Trådstartare Postat 26 april 2006 Ja jävlar det är ju natt nu... 😆 😆 go natt på dig ochså
Christofer Postat 26 april 2006 Trådstartare Postat 26 april 2006 Nej! Det är morgon! Och jag fyller år... och är full. Grattis på födelsedagen 😄
Christofer Postat 27 april 2006 Trådstartare Postat 27 april 2006 Heeeeeeeeeeeeeej... (i falsett ) Hej på dig själv du 😄
Micke H Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Heeeeeeeeeeeeeej... (i falsett ) Hej på dig själv du 🙂 Puss, puss, sötnos! 😄
Christofer Postat 27 april 2006 Trådstartare Postat 27 april 2006 Heeeeeeeeeeeeeej... (i falsett ) Hej på dig själv du 🙂 Puss, puss, sötnos! 😆 ok? 😱😱 nu är jag rädd 😄🙂
Dj_Sound Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Heeeeeeeeeeeeeej... (i falsett 😉 ) Hej på dig själv du 🙂 Puss, puss, sötnos! 😆 ok? 😲😲 nu är jag rädd 🙂😱 Ja.. blir man ibland när folk gör så. 😱 Vad är det med folk egentligen 😱😉😱🙂😱🙂😱🙂
Micke H Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 Heeeeeeeeeeeeeej... (i falsett 😕 ) Hej på dig själv du 🙂 Puss, puss, sötnos! 😆 ok? 😲😲 nu är jag rädd 😱😱 Ja.. blir man ibland när folk gör så. 😱 Vad är det med folk egentligen 😱😕😱😕😱😕😱😳 Tycker jag mer verkar tyda på någon slags homofobi av något slag, att man reagerar på det sättet. Det är grymt roligt att reta sådana människor! 😆
Christofer Postat 15 maj 2006 Trådstartare Postat 15 maj 2006 Fortsatt trevlig eftermiddag önskar jag! 😮 Samma här 😮
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.