allansson Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 (redigerat) ovanför Musiks flundra EDIT: Oj. Jag rimmade. 😛 Redigerat 2 maj 2006 av allansson
Overkill Postat 3 maj 2006 Trådstartare Postat 3 maj 2006 , i den tundra Har skrivit ihop allting nu igen, låg ett par sidor bakom 😄
Linus Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 en liten mört. Var bara tvungen att få stopp på rimmmandet.
mornel Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Varning! Syftningsfel! Man kan inte vara brevbärare från någonting.
Overkill Postat 4 maj 2006 Trådstartare Postat 4 maj 2006 (redigerat) Då stack det fram ett brev ut Grahns gamla mormor, som var brevbärare, från hans ännu äldre farfar. Fortfarande syftningsfel? Får väl ändra annars, Linus var snabbare än mig! 😳 Kanske skulle vart som var innan från hans? Redigerat 4 maj 2006 av Overkill
mornel Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Då stack det fram ett brev ut Grahns gamla mormor, som var brevbärare, från hans ännu äldre farfar. Fortfarande syftningsfel? Får väl ändra annars, Linus var snabbare än mig! 😳 Kanske skulle vart som var innan från hans? Det är kommateringen (eller avsaknaden av denna) som gör att det blir fel. Men vad tusan. Här kommer fortsättningen: svalare kylskåpslucka. Intet
Linus Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 (redigerat) "Var hälsad Cubase-användare!" (Räknas som tre ord?) Redigerat 4 maj 2006 av Linus
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.