Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Jag undrar om det finns något sätt att bounca ner allt på en gång, lager för lager. Så man slipper sitta och sola och exportera alla manuellt.

Tack på förhand!

Annons
Postat

Vill du ha med effekter? Annars kan du exportera som omf (och välja den varianten som gör ett det blir en projektfil och en mapp med alla ljudfiler).

Postat

Nej det går inte!!

Vill du bounca ner spår för spår och fortfarande ha de på enskilda kanaler så blir det o sola en i taget!

Däremot kan du naturligtvis göra en mixdown med samtliga kanlaer/spår, effekter på en Stereokanal som en färdig låt (men det visste du förstås).

Postat
Nej det går inte!!

Vill du bounca ner spår för spår och fortfarande ha de på enskilda kanaler så blir det o sola en i taget!

Däremot kan du naturligtvis göra en mixdown med samtliga kanlaer/spår, effekter på en Stereokanal som en färdig låt (men det visste du förstås).

Att exportera som omf funkar väl?

Postat
Nej det går inte!!

Det har du nog rätt i !

Vill du förklara, hur göra??

Postat
Nej det går inte!!

Det har du nog rätt i !

Vill du förklara, hur göra??

File => Export => OMF

Är inte helt säker men jag tror du får med allt som är aktivt i projektet men inte resten som är i poolen? Det finns nåt sätt att spara bara det aktiva som ett nytt cpr annars innan man exporterar men det vet jag inte heller hur man gör? 😮 "Save project to new folder" kanske?

Vad gör jag ens i den här tråden? :rolleyes:

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.