Twilight_Zound Postat 8 juni 2004 Dela Postat 8 juni 2004 Hehehe. Vet inte vad ni andra tycker men, jag skulle gärna vilja höra nått från Adminsen/Moderatorerna här på forumet. 😎 Det kanske finns men en annan har missat dem. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 8 juni 2004 Dela Postat 8 juni 2004 Talar för min egen del: se detta inlägg 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 8 juni 2004 Dela Postat 8 juni 2004 Talar för min egen del: se detta inlägg 😉 Så har det hänt då? Dvs att "en och annan sånginsats kanske dyker upp under krypterad pseudonym en vacker dag..." ? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 8 juni 2004 Dela Postat 8 juni 2004 det regnade idag !!! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 8 juni 2004 Dela Postat 8 juni 2004 det regnade idag !!! 🙂 Ahh, ok. Jag citerade dock inte hela inlägget... Olsberg hade faktiskt skrivit: "Men en och annan sånginsats kanske dyker upp under krypterad pseudonym en vacker dag... Eller efter en regnig. " 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 8 juni 2004 Dela Postat 8 juni 2004 Så om det inte regnar imorgon, får vi höra något då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 8 juni 2004 Trådstartare Dela Postat 8 juni 2004 Samlar "forumcounsil" för att knäcka 🙂 krypteringen "Regnig Dag" 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 8 juni 2004 Dela Postat 8 juni 2004 Skulle lägga min röst på att det är en sån dag då vatten i varierande mängd faller i små droppar från mörka moln. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mats Stålbröst Postat 9 juni 2004 Dela Postat 9 juni 2004 Hehehe.Vet inte vad ni andra tycker men, jag skulle gärna vilja höra nått från Adminsen/Moderatorerna här på forumet. 🙂 Det kanske finns men en annan har missat dem. 🙂 Jomenvisst! Spana in den här: https://www.studio.se/index.php?act=ST&f=8&t=2523&s= Det är helt okej att såga, trots att jag råkar vara admin. 🙂 /Mats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 9 juni 2004 Dela Postat 9 juni 2004 ..lovar du att om vi sågar, inte hamnar på någon svart lista då 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.