Jump to content
Annons

TranceStafetten!

Hur låter det?  

20 röster

1. 1. Hur låter det?

• 1. Fyfan va kass! Jag tänker inte prata med er längre, ni suger!
      0
    • 1. Dåligt.
      0
    • 2. Inte så bra.
      0
    • 3. Sådär, men inget jag rekomenderar.
      1
    • 4. Ganska bra.
      0
    • 5. Bra!
      3
    • 6. Riktigt bra!
      5
    • 7. Grymt!
      3
    • 8. Jag älskar er!!
      2

Recommended Posts

LÅTNAMN: Trancestafetten

GRUPP: Danabacken, Linus, Randerson, Addic59

GENRE: Trance\Eurotrance

LÅTLÄNGD: 4:30

KOMPOSITÖRER: se ovan

PRODUCENTER: ...

EV. MEDVERKANDE: ...

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT: mp3

STORLEK: 6.22 mb

STATUS: Klar

LÄNK: TranceStafetten (mp3)

Här är låten från trancestafetten i reasonavdelningen. Efter alla rns-filer flygandes hit och dit, fick vi till slut låten klar. Här är tråden

intro.gif

Hoppas det ska smaka! 😳

//Danne

Redigerat av Danabacken
Dela på andra sajter

Annons
Postat (redigerat)
Varför WMA!? Och varför Filegone? Kan du inte lägga upp låten i mp3/aac-format på forumets server istället?

Filegone gör automatiskt om filen till wma. och jag kan inte bifoga filer i en gallup, det har jag försökt med väldigt många gånger förr, men det har aldrig funkat för mig.

Redigerat av Danabacken
Dela på andra sajter

Varför WMA!? Och varför Filegone? Kan du inte lägga upp låten i mp3/aac-format på forumets server istället?

Filegone gör automatiskt om filen till wma. och jag kan inte bifoga filer i en gallup, det har jag försökt med väldigt många gånger förr, men det har aldrig funkat för mig.

Fan vad kass av filegone! Du kan ju alltid lägga upp den i filer-forumet och lägga en länk till den här. Om du orkar. Jag vill ju lägga in låten i iTunes goddammit 😳 Gillar'n.

Dela på andra sajter

Fan vad kass av filegone! Du kan ju alltid lägga upp den i filer-forumet och lägga en länk till den här. Om du orkar. Jag vill ju lägga in låten i iTunes goddammit 😳 Gillar'n.

No, I'm wrong! Det var mitt konverteringsprogram som flippade ur, och gjorde en wma-fil åt mig!

Fixar mp3 i 1:a inlägget nu!

Dela på andra sajter

6.Riktigt bra.

Skön låt... jag skriver ju alltid att det inte är min musikstil (känns det som) men så även här. Grymt feta ljud och fläskiga trummor med stil och stuk! Gillar det! :rolleyes:

Dela på andra sajter

"...the darkside.."

"...the darkside.."

"...the darkside.."

:rolleyes:

Skön chill-låt, men jag skulle nog vilja ha en starkare melodi. Påminner lite om temat till airwolf i början, bra!

Redigerat av DjRymd
Dela på andra sajter

Kalas, låter fint men live väl "vass" på sina ställen, eller så beror det på för mkt öl igår jag vet inte. Klassisk låt. Som någon sade så låter det "The darkside" i början iaf. En spansktalande kvinna som stönarut några små söta ord vorre helgrymt på detta spår.

Tummenupp!

Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Skön... kanske lite väl Hypertraxx inspererat 🙂

Älskar den djuppa bassen... Skön i början... Bakrunds syntharna låter lite oklara dock och lite vimsiga annars fett bra...

Är denna gjort i reason??? Jobbar själv mycket med reason.

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.