Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Well...

Det här är mitt första alster!

PLease be nice to this old man.... 😄 Är jäkligt ny på det här med att spela in på datorn. Vad tycker ni? Är detta en låt att jobba vidare på?

Jag har en drös påbörjat i Cubase, men...detta är det projekt som hittills verkar mest lovande. 😳

Märk! Detta är en slaskbandning för att visa idén.

LÅTNAMN: Dance with me

ARTIST/GRUPP:Pelle

GENRE: Pop?

LÅTLÄNGD:3,32

KOMPOSITÖR:Pelle R

PRODUCENT:Pelle

EV. MEDVERKANDE:

INSPELNINGSÅR:2006

FORMAT: MP3

STORLEK: 4,86MB

STATUS: låtskiss/idé

edit: Varför hamnade inlägget på 2 ställen, tro?

dance_with_me.mp3

Redigerat av Pelle Rylander
Annons
Postat

OM den skall komma igång i slutet så är introt på tok för långt, tycker jag. Annars är det svårt att bedömma utan sång, det blir lite intetsägande då... missförstå mig men det platsar inte som en instrumentallåt som det är nu! 😳

Postat

Det här var skumt....låten (när jag laddar länken) dör direkt efter introt?

Ska kolla vad som är fel, och laddar upp igen

Postat

Ok Pelle Rylander 😉 ..japp nu är våren här o med den blnadningen mellan deppigt och positivt..bra intro..men det låter lite falskt på gitarren vid 1.46!?..spännande övergång till ett mer "dunka på"..o självklart där en sång öser ur sig sin ångest över vårens budskap om gemenskap o kärlek men där sångaren själv är ensam betraktare av andras glädje :rolleyes:

Postat (redigerat)

Sådär!

Det blev nåt galet när jag konverterade till mp3.

Men nu ska HELA låten vara uppladdad! :rolleyes:

edit:stavfel

Redigerat av Pelle Rylander
Postat

Åsså ett nytt försök 😆:rolleyes:

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.