Egghuvud Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 Snart ute ur blöjåldern mao. 😱 Ve när Studio blir tonåring... fast det är klart då börjar det bli dags för pensionen för en själv.... en lite vers kanske? Jag satt hemma en kväll och var gruvligt sne Det var långt innan studiotidningen fyllt tre Jag macklade med mitt cubase och skrek ack! ve! Och studiotidningen hade ännu inte ens fyllt tre Jag fattade inte ett skvatt av mitt soundblasterkort och ljudet var dött Och studio tidningen hade inte ens fötts Du blev ljuset i min tunnel, min räddare i nöden Utan dig hade jag säkert lidit studiodöden Med dina tips tricks och vidhängande forum Fick mitt studioliv plötsligt ny grogrund Nu sitter jag vid datorn och du ligger här breve Min kära lilla tidning som nyss har fyllt tre... Dina ledare, articklar, ditt glanisga omslag mig berusar Din lärdom mina känsliga sinnen berusar Att du skall gå i graven Nej! låt det aldrig få ske Du studiotidning som nyss har fyllt tre. Äsch förresten.. det kanske räcker med: ha den äran...... 😆
captain nemo (oregistrerad) Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 (redigerat) Grattis till tidningen Studio och alla dess läsare. Grattis till Olsberg och Mats. Och till forumet. Och till mig som äntligen fått tag i en Twin Reverb. //nemo Redigerat 24 april 2006 av captain nemo
Jarnis Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 Grattis grattis. Bra nummer nu förresten, kanske äntligen ska ta och orka begripa hur en kompressorjävel funkar.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 Grattis grattis. Bra nummer nu förresten, kanske äntligen ska ta och orka begripa hur en kompressorjävel funkar. Haha, skitpositiv! Gratulerar! Jag tänker också fortfarande på Studio som den nya tidningen. Det bevisar ju ungefär hur bra jag hänger med i svängarna... Jag ser fram emot 3 år till! 😆
wonderboy Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 Studio ska vara en del av musikercommunityn. Grattis Studio! Innebär detta att vi äntligen får Off-Topic-sidor i tidningen? Spännande! 🙂
djonas Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 Grattis! 🙂 Köpte lösnummer till en början med är nu en glad och nöjd prenumerant. 🙂
giggsy Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 Grattis! Tyckte kanske idén var bättre än framförandet i början men under dom här tre åren har ni bara blivit bättre och jag har samtidigt blivit mer intresserad av mjukvaror och annat som oundvikligen hör samtiden till. Happy fortsättning!
FredrikMikaelsson Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 Jaha, fyller ni idag igen? Tårta varje dag på redaktionen?
Pluffo Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 Grattis studio! Själv har jag inte varit prenumerant hela tiden men väl lösnummersknarkare, så jag kan stolt visa upp en komplett samling av tidningen ( för rundvandring hemma hos mig, boka tid via PM ). Inte bara har ni bidragit med en välbehövlig musikerblaska utan även ett ruskigt trevligt internetforum. Här skulle jag kunna dra en anekdot om hur jag satt på gräsmattan och lyssnade på Bach och läste det första nummret av studio. Men det hoppar vi över. Dock tycker jag allt att ni borde gå tillbaka till eran första annonstext: "Drömmer du också om ett nytt Robyn-sound? Då är det hät tidningen för dig!" Än en gång; Grattis!!!
Micke H Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 (redigerat) Kände mig bara tvungen att posta denna! 😄 EDIT: Hmm, fungerar visste inte...Testa denna länk istället. Redigerat 25 april 2006 av Lynxo
Johan Royen Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 Grattis! Är väl dags att man tecknar den där prenumerationen nu, innan CSN-pengarna försvinnger igen...
steflund Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 Grattis! Är väl dags att man tecknar den där prenumerationen nu, innan CSN-pengarna försvinnger igen... man får ju faktiskt ett riktigt bra pris som student. Det är ju nästan som fått.
Kornsan Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 Man får ta och gratulera och samtidigt tacka för tre intressanta års läsning. Började med lösnummer men är nu en mycket nöjd prenumerant som ser fram emot betydligt fler år. 😏
Pluffo Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 Grattis! Är väl dags att man tecknar den där prenumerationen nu, innan CSN-pengarna försvinnger igen... man får ju faktiskt ett riktigt bra pris som student. Det är ju nästan som fått. Precis. Ligger strax över tvåhundra riksdaler om jag inte missminner mig.
Nexustwins Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 (redigerat) Grattis grattis!! Btw: Sponsrade er precis genom att köpa den nya tidningen... Redigerat 25 april 2006 av Nexustwins
equality Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Suverän tidning och forum! Enda smolket är att Sonarskribentplatsen fortfarande är vakant.
Dreamtones Postat 1 maj 2006 Postat 1 maj 2006 (redigerat) Grattis ! Grymt med studentrabatt, måste fixa en prenumeration ! 🙂 Lite dumt att man inte fick reda på det förrän nu dock ! 😲 Tack Steflund, som nämnde det, iaf! Redigerat 1 maj 2006 av Kricke
ChrioN Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Tack till mig och alla läsare som gjorde detta möjligt 🤪 ..grattis!
Dreamtones Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Gött, förutom en prenumeration på nya 11 nummer beställde jag även 15 gamla nummer! 😄 Men 8 nr kommer fattas i samlingen 😳
Majken Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Gött, förutom en prenumeration på nya 11 nummer beställde jag även 15 gamla nummer! 😄 Men 8 nr kommer fattas i samlingen 😱 Hahaha.. Någon laddar upp inför hängmattan i sommar hör jag 😲 /Majken
Håkan Ekberg Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 Jaja, bättre sent än aldrig sägs det! Grattis i efterhand! Håkan
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.