Jump to content
Annons

Idag fyller tidningen Studio 3 år

Björn Olsberg

Recommended Posts

Ungefär så här dags för tre år sedan trillade tidningen Studio ner i de första prenumeranternas brevlådor. Det var första numret av Studio som bland annat innehöll intervjuder med Andreas Tilliander och Tore Johansson.

Vi vet att flera här har varit prenumeranter sedan dess, och till er (och alla andra) vi bara säga TACK!

Vår plan framöver är att knyta tidningen ännu närmare forumet i fråga om innehåll. Inte så att tidningens fokus ändras, snarare att vi vill landa ännu närmare läsarna. Tidningen ska ännu mer vara ett resultat av musikercommunityn. Studio ska vara en del av musikercommunityn.

Och för att citera Lasse Mongo, skål!

Dela på andra sajter

Annons
Grattis! Idag fyller min prenumeration 3 år! 😆

Min med! Hängt med sedan starten. 😱

Dela på andra sajter

Och jag kommer att få mitt första nummer som prenumerant (normalt lösnummersläsare lite då och då) nu i veckan då. Jag har dock inte fått mitt nummer, hoppas inte det blitt ngt fel (bor för tillfället i spanien, så det är väl bara posten).

Grattis till att ni lyckats hålla tidningen flytande under dessa år, tycker den är trevlig.

Dela på andra sajter

Inga planer på en "listening lounge" del? 🙂

Dvs, att ni plockar en låt i månaden från forumen och skriver om.

Computer music magazine gör detta o det är väldigt kul att se kompisar bli upplockade i listening lounge delen 😳

Stort skål och grattis!

Redigerat av Drik
Dela på andra sajter

Mmm.. Från att ha varit en tunn liten blaska jag sneglade åt i början så måste jag säga att tidning vuxit på sig ordentligt. Både kvalité och i omfång samt design.

Är väl ungefär tonåring (som tidning) nu.

Grattis och skål tammef**n! 🙂

Dela på andra sajter

Grattis grattis 😳

Kul att tidningen har flytit på som den har gjort. Vissa inslag är ju helt klockrena (inspelningsskolan, mixologi, alla "Från början"-artiklar) och jag hoppas det fortsätter i den andan. Mer skolor och mer tips från proffsen 😄

Dela på andra sajter

Ungefär så här dags för tre år sedan trillade tidningen Studio ner i de första prenumeranternas brevlådor. Det var första numret av Studio som bland annat innehöll intervjuder med Andreas Tilliander och Tore Johansson.

Vi vet att flera här har varit prenumeranter sedan dess, och till er (och alla andra) vi bara säga TACK!

Vår plan framöver är att knyta tidningen ännu närmare forumet i fråga om innehåll. Inte så att tidningens fokus ändras, snarare att vi vill landa ännu närmare läsarna. Tidningen ska ännu mer vara ett resultat av musikercommunityn. Studio ska vara en del av musikercommunityn.

Och för att citera Lasse Mongo, skål!

Hmmm...Blir lite konfunderad här...Jag undrar lite om den långa tid mellan nr 1 och nr 2..

Mitt första nr av Studio är Nr 2 . September 2003... 😳

Kom alltså Studio nr 1 ut i April 2003?

Annars säger jag Grattis till tidningen och mig själv oxå..som prenumererat sååå länge... 😄🙁

Dela på andra sajter

Gratulerar.

Jag minns dagen då jag köpte nr 1 av studio.

Det var på väg till jobbet, Och eftersom jag hade

tidningen i handen så glömde jag nycklarna i tändnings

låset när jag slog igen dörren. Det märkte jag först när

jag skulle hem igen. Efter diverse uppbrytningsfösök så

fick jag ringa svärmor som hade reservnyckel som hon

skickade med taxi. Gick väl på en 300kr men jag var lika glad för

det. Jag hade ju Studio nr 1 i handen 😳

Dela på andra sajter

Grattis studio! Minns den där dagen för 3 år sedan då du skickade ett mail till mig Björn. Paff blev jag, men vilken härlig resa det har varit, och tack vare den så har jag också börjat röra på mig.

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.