Björn Olsberg Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Ungefär så här dags för tre år sedan trillade tidningen Studio ner i de första prenumeranternas brevlådor. Det var första numret av Studio som bland annat innehöll intervjuder med Andreas Tilliander och Tore Johansson. Vi vet att flera här har varit prenumeranter sedan dess, och till er (och alla andra) vi bara säga TACK! Vår plan framöver är att knyta tidningen ännu närmare forumet i fråga om innehåll. Inte så att tidningens fokus ändras, snarare att vi vill landa ännu närmare läsarna. Tidningen ska ännu mer vara ett resultat av musikercommunityn. Studio ska vara en del av musikercommunityn. Och för att citera Lasse Mongo, skål! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biggie Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Grattis! Idag fyller min prenumeration 3 år! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 GRATTIS!!! Jag har också varit med och prenumererat från början och sett tidningen utvecklas på ett bra sätt. Fortsätt med det fina jobbet. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L.C Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Grattis! Idag fyller min prenumeration 3 år! 😆 Min med! Hängt med sedan starten. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MJInc Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Grattis grattis!! Lite tårta skulle inte sitta fel just nu..... 😏😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
allansson Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Grattis grattis!! Lite tårta skulle inte sitta fel just nu..... 😏😛 Kanske följer med i nästa nummer 🙂 Grattis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Ett stort grattis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Jag har aldrig prenumererat på tidningen, får jag ingen tårta då? 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 (redigerat) Stort grattis! 😏 Var är Olsbergstårtan när du behöver den? Redigerat 24 april 2006 av Lynxo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GeckoYamori Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Tiden går allt snabbare ju äldre man blir. Tänker fortfarande på Studio som 'den där nya tidningen' Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
steflund Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Och jag kommer att få mitt första nummer som prenumerant (normalt lösnummersläsare lite då och då) nu i veckan då. Jag har dock inte fått mitt nummer, hoppas inte det blitt ngt fel (bor för tillfället i spanien, så det är väl bara posten). Grattis till att ni lyckats hålla tidningen flytande under dessa år, tycker den är trevlig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
claypool Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Congrats! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Grattis! 🙂 ..tyvärr prenumererar jag inte längre men gjorde det ifrån början. Kanske är dax att börja med en ny prenumeration? *klurar* 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 (redigerat) Inga planer på en "listening lounge" del? 🙂 Dvs, att ni plockar en låt i månaden från forumen och skriver om. Computer music magazine gör detta o det är väldigt kul att se kompisar bli upplockade i listening lounge delen 😳 Stort skål och grattis! Redigerat 24 april 2006 av Drik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Mmm.. Från att ha varit en tunn liten blaska jag sneglade åt i början så måste jag säga att tidning vuxit på sig ordentligt. Både kvalité och i omfång samt design. Är väl ungefär tonåring (som tidning) nu. Grattis och skål tammef**n! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dr Arthur Krause Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 (redigerat) Grattis! Jag är flitig läsare ända sedan begynnelsen 🙂 (Har ni fest eller...?) Redigerat 24 april 2006 av Dr Arthur Krause Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
binary78 Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Grattis grattis 😳 Kul att tidningen har flytit på som den har gjort. Vissa inslag är ju helt klockrena (inspelningsskolan, mixologi, alla "Från början"-artiklar) och jag hoppas det fortsätter i den andan. Mer skolor och mer tips från proffsen 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pelle Rylander Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Kommer med ostbågar & bärs! Skål! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Ungefär så här dags för tre år sedan trillade tidningen Studio ner i de första prenumeranternas brevlådor. Det var första numret av Studio som bland annat innehöll intervjuder med Andreas Tilliander och Tore Johansson. Vi vet att flera här har varit prenumeranter sedan dess, och till er (och alla andra) vi bara säga TACK! Vår plan framöver är att knyta tidningen ännu närmare forumet i fråga om innehåll. Inte så att tidningens fokus ändras, snarare att vi vill landa ännu närmare läsarna. Tidningen ska ännu mer vara ett resultat av musikercommunityn. Studio ska vara en del av musikercommunityn. Och för att citera Lasse Mongo, skål! Hmmm...Blir lite konfunderad här...Jag undrar lite om den långa tid mellan nr 1 och nr 2.. Mitt första nr av Studio är Nr 2 . September 2003... 😳 Kom alltså Studio nr 1 ut i April 2003? Annars säger jag Grattis till tidningen och mig själv oxå..som prenumererat sååå länge... 😄🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frelin Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Grattis! Har inte prenumererat men har köpt många av lösenummren! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Gratulerar! Har prenumererat sen nyår 2003/2004, så det är ju nästan från början... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoBERT Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 wiiie, 🙁 det kanske blir samlarstatus på dessa tidningar i framtiden... 😳 oxå varit med sen starten 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Happy B-Day 😄 Kanske dags för en Pren nu då..... 😳🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
johahl Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Gratulerar! Idag fyller även min flickvän 20 år 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Grattis, vill mig minnas att även jag var med från första nummret som prenumerant. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
auto mode Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Gratulerar. Jag minns dagen då jag köpte nr 1 av studio. Det var på väg till jobbet, Och eftersom jag hade tidningen i handen så glömde jag nycklarna i tändnings låset när jag slog igen dörren. Det märkte jag först när jag skulle hem igen. Efter diverse uppbrytningsfösök så fick jag ringa svärmor som hade reservnyckel som hon skickade med taxi. Gick väl på en 300kr men jag var lika glad för det. Jag hade ju Studio nr 1 i handen 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Grattis 😉 Min pappa, och två av mina vänner fyller år idag också .Viktor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Grattis Studio! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Grattis studio! Minns den där dagen för 3 år sedan då du skickade ett mail till mig Björn. Paff blev jag, men vilken härlig resa det har varit, och tack vare den så har jag också börjat röra på mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Vår plan framöver är att knyta tidningen ännu närmare forumet i fråga om innehåll. https://www.studio.se/index.php?showtopic=19360 ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.