Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

LÅTNAMN: Like a dream

ARTIST/GRUPP: Micke Jonsson

GENRE: ?synthelectropop?

LÅTLÄNGD: 4:42

KOMPOSITÖR: MJ

PRODUCENT: MJ

EV. MEDVERKANDE: 0

FORMAT: mp3

STORLEK: 6.6mb

STATUS: Demo

Länk:

Ny låt och mera vocodersång. Vad tycks om låten som sådan? Vad gillas/ogillas?

Håll till godo!

//Micke...

Annons
Postat

Tjenare låt nummer 40 nu eller 😱 ...lite doft ljud på något sätt i låten bra melodi som du alltid gör 😄.

I vilket progra gjorde du vocodern i och hur 😆 det skulle vara fint just nu tänkte använda det i en av mina 5 pågående projekt. 🙂

Postat

Jo, tänkt att vara låt nr 40. Om nu alla mina tidigare alster kan kallas för låt! 😛🙂

Kul att låten gillas.

Vocodern är i grunden den som är medföljande i Cubase SL/SX. Sedan försökte jag krydda lite med Natives Vokator för att få till lite mer tydlighet, fast jag vet inte om det lyckades.... 😏

//Micke...

Postat

Ok MJInc :rolleyes: ..bra syntljud...mycket bra vocoder..jag vill oxå kunna få ett sånt ljud 😉 ..jag får väl gå över till Cubase..kör själv med Reason 2.5..spontant tycker jag du kan öka takten..ngt iaf..låter lite för slow i mina öron iaf..Bra jobbat!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.