Jump to content
Annons

Vad är det för en djävul?


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

Nu kommer konspirationsteoritekern inom mig igång.

Jag har svårt att låta mig luras, och du råkar ut för mycket osannolika saker. Finns sjukdomar som gör att man söker ömkan från andra personer och skaffar det genom mytomani. Vad är det som gör att jag ska tro dig...eller inte tro dig...

Så jag kan säga att jag känner medlidande om du nu råkar ut för alla dessa saker, eller om du lider av denna sjukdom. Håll huvudet högt och stå på dig.

Och jag hoppas innerligt att du inte nyttjar medlemmarnas medlidande i onödan.

Ojoj... nån är skeptisk ser jag!

Jag har i alla fall ingen anledning att misstro musik. Och om allt mot förmodan skulle vara påhitt så stör det mig inte det minsta, jag gillar att läsa inläggen han skriver. Medlidande är helt gratis!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
musik (oregistrerad)

Hej!

Zyan. Du behöver inte vara orolig. Mytoman är jag absolut inte.

Sonnert. Klockan är nu 16.50 och mina kära grannar ovanpå är inte hemma ännu, så tyvärr kan jag inte fråga dem om det inträffade igår kväll. Solen gassar ju rätt skönt här nu äntligen. Men lösningen på det inträffade kan ha varit att en annan granne hittat nycklar i entrédörren därnere och kanske trott att det var jag som glömt kvar dem däri. Han hade nämligen satt upp en lapp om nycklarna idag i uppgången. Dock var inte heller han hemma ännu, så att jag kunde fråga om det. Spekulationer ännu så länge.

Vi får se inom kort. Ser dock inget samband med detta och fimparna.

😆

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

. Vad händer då? Jo det ringer såpass sent som nästan halvelva på dörren fullständigt hysteriskt och över 20 signaler, varefter nån bankar med handen, sedan hela armen, sparkar och slutligen rycker i handtaget som en riktig dåre i flera minuter!

Det skulle inte jag göra om jag hitta ett par nycklar i trappuppgången.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
. Vad händer då? Jo det ringer såpass sent som nästan halvelva på dörren fullständigt hysteriskt och över 20 signaler, varefter nån bankar med handen, sedan hela armen, sparkar och slutligen rycker i handtaget som en riktig dåre i flera minuter!

Det skulle inte jag göra om jag hitta ett par nycklar i trappuppgången.

Nej, inte jag heller. Därför är det just spekulationer ännu så länge. Nycklarna var f.ö. inte inomhus inne i trappuppgången, utan utåt så att vem som helst kunde kliva in. Det var en kolossalt stor lapp (fjärdedels lakan), och jag känner inte grannen särskilt väl. Vet knappt förnamnet. Vet bara att han är extremt noggrann att fråga folk vad de heter och var de bor! Så gjorde han även med mig för drygt ett år sedan. Vår egen lille "portvakt"... Snart vet jag mer.

😆

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

😲😎 ... och sedan kommer väl filmen... Musik the movie...

En musikvideo? 🥰

Eller musikfilm? Med Filmmusik?

Eller musik gör musikmusik till sin musikfilm?

Eller Filmmusik blir musiks nya nick?

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

😆  😆 ... och sedan kommer väl filmen... Musik the movie...

En musikvideo? 😎

Eller musikfilm? Med Filmmusik?

Eller musik gör musikmusik till sin musikfilm?

Eller Filmmusik blir musiks nya nick?

🥰

😲😲😛😄😆

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Eternal: Nej, det funkar bra nu sedan jag köpt en ny version av programmet.

Hagelgevär - nej tack.

😛

:musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...