Jump to content
Annons

Ja, ojojoj, vad allt var bättre förr.


D Vibe

Recommended Posts

Annons
Men han har ju rätt! Fruntimmra ska knytas fast i ett rep som går mellan sängkammarn och köket.

😄

.. och dagis.. 😄

Nä, hemma ska barnen vara! 🙂🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Artikelmannens åsikter följs av en analys och slutsatser som är väldigt löst kopplade. Jag vill ha siffror och källförteckning!!

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

kittem (oregistrerad)
Men han har ju rätt! Fruntimmra ska knytas fast i ett rep som går mellan sängkammarn och köket.

🙂

vadå mansgris!? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Men han har ju rätt! Fruntimmra ska knytas fast i ett rep som går mellan sängkammarn och köket.

🙂

vadå mansgris!? 😄

Jag kan faktiskt inte avgöra om du skojar vidare eller om du tar Grahns inlägg seriöst?

Jag vågar sätta pengar på att Grahn bara skämtade dock.. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Men han har ju rätt! Fruntimmra ska knytas fast i ett rep som går mellan sängkammarn och köket.

😱

vadå mansgris!? 😆

Jag kan faktiskt inte avgöra om du skojar vidare eller om du tar Grahns inlägg seriöst?

Jag vågar sätta pengar på att Grahn bara skämtade dock.. 😄

😉😆

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hur vore det om alla med svår medicinering förbjöds köra bil? T.ex. de med starka tabletter som påverkar reaktionsförmågan. Det är ju inte olagligt att idag framföra fordon i alla fall, trots sådan medicin, det är ju bara rekommendationer...

Plus alla som druckit alkohol överhuvudtaget! Eller nyttjat droger. Naturligtvis ska dessa inte få sitta i en bil igen som förare.

Görs verkligen kontroll på de som fått fysiska handikapp som lett till att de egentligen inte borde få köra bil? Till exempel ögonsjukdomar.

Allt detta låter hårt, men det är för deras egen skull! Och andras...

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...