Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

(Död länk)

Snacka om konsvervativ gammal gubbskrutt.. 😄

Redigerat av D Vibe
Annons
Postat
Men han har ju rätt! Fruntimmra ska knytas fast i ett rep som går mellan sängkammarn och köket.

😄

.. och dagis.. 😄

Postat
Men han har ju rätt! Fruntimmra ska knytas fast i ett rep som går mellan sängkammarn och köket.

😄

.. och dagis.. 😄

Nä, hemma ska barnen vara! 🙂🙂

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

😄😄

Herregud, jag trodde att hans art var mer eller mindre utdöd 🙂

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Artikelmannens åsikter följs av en analys och slutsatser som är väldigt löst kopplade. Jag vill ha siffror och källförteckning!!

:rolleyes:

kittem (oregistrerad)
Postat

🙂

vadå mansgris!? 😄

Postat

🙂

vadå mansgris!? 😄

Jag kan faktiskt inte avgöra om du skojar vidare eller om du tar Grahns inlägg seriöst?

Jag vågar sätta pengar på att Grahn bara skämtade dock.. 😱

Postat

😱

vadå mansgris!? 😆

Jag kan faktiskt inte avgöra om du skojar vidare eller om du tar Grahns inlägg seriöst?

Jag vågar sätta pengar på att Grahn bara skämtade dock.. 😄

😉😆

musik (oregistrerad)
Postat

Hur vore det om alla med svår medicinering förbjöds köra bil? T.ex. de med starka tabletter som påverkar reaktionsförmågan. Det är ju inte olagligt att idag framföra fordon i alla fall, trots sådan medicin, det är ju bara rekommendationer...

Plus alla som druckit alkohol överhuvudtaget! Eller nyttjat droger. Naturligtvis ska dessa inte få sitta i en bil igen som förare.

Görs verkligen kontroll på de som fått fysiska handikapp som lett till att de egentligen inte borde få köra bil? Till exempel ögonsjukdomar.

Allt detta låter hårt, men det är för deras egen skull! Och andras...

🙂

:musik

Postat
Är det inte ett skämt helt enkelt? Det låter för mycket!

det KAN sitta ett par muntra gymnasister och garva rätt bra nånstans ... men verkligheten överträffar ofta dikten.

Postat
Är det inte ett skämt helt enkelt? Det låter för mycket!

det KAN sitta ett par muntra gymnasister och garva rätt bra nånstans ... men verkligheten överträffar ofta dikten.

Jo, tyvärr... :rolleyes:

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.