depp Postat 23 april 2006 Dela Postat 23 april 2006 Hej. Jag är en kille på 18år ifrån Gbg. Jag har spelat elbas i ca 4år, men det verkar som att jag tappat intresset för det då jag börjat lyssna mer och mer på trance. Musik är något jag alltid vill hålla på med, så jag tänkte att jag kanske kan försöka mig på att skapa just trance musik. Jag blev medlem på den här sidan mestadels för att jag precis har fått tag på reason (3.0) och inte har förstått mig på så mycket, men jag hoppas att jag kommer få mycket hjälp här. yeah yeah, finns väll inte så mycket mer och berätta om mig... nu ska jag ställa en massa frågor i andra trådar. ha det nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Postat 23 april 2006 Dela Postat 23 april 2006 Välkommen hit! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
depp Postat 23 april 2006 Trådstartare Dela Postat 23 april 2006 Tack så mycket 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pelle Rylander Postat 23 april 2006 Dela Postat 23 april 2006 Välkommen!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bakke Postat 23 april 2006 Dela Postat 23 april 2006 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 23 april 2006 Dela Postat 23 april 2006 Tjenare! Välkommen! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 23 april 2006 Dela Postat 23 april 2006 Tjabba! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AndyPandy Postat 23 april 2006 Dela Postat 23 april 2006 Så du har just "fått tag på Reason"? När jag var liten "fick jag tag på" plommon från grannens träd. 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
depp Postat 23 april 2006 Trådstartare Dela Postat 23 april 2006 hehe.. jag är bara ett litet barn 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 23 april 2006 Dela Postat 23 april 2006 Va fan, gör lite elbastrance då!! Välkommen! Fredasp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pelle Rylander Postat 23 april 2006 Dela Postat 23 april 2006 Så du har just "fått tag på Reason"? När jag var liten "fick jag tag på" plommon från grannens träd. 🥰😎😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 23 april 2006 Dela Postat 23 april 2006 Så du har just "fått tag på Reason"? När jag var liten "fick jag tag på" plommon från grannens träd. 🥰 Jösses va banalt.... Själv fick jag tag på en 3Tons domkraft nu i kväll. Men det va helt ok sa polarn, ska även "låna" hans BF2 eftersom han inte spelar det längre..... Men men Haj på daj i alla fall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 23 april 2006 Dela Postat 23 april 2006 Tjenahs! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
illvaesen Postat 23 april 2006 Dela Postat 23 april 2006 Välkommen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frelin Postat 23 april 2006 Dela Postat 23 april 2006 tjabba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 23 april 2006 Dela Postat 23 april 2006 Välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 23 april 2006 Dela Postat 23 april 2006 Så du har just "fått tag på Reason"? När jag var liten "fick jag tag på" plommon från grannens träd. Nu ska vi inte ta den diskussionen, det gör vi i andra trådar. Välkommen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signert Postat 23 april 2006 Dela Postat 23 april 2006 Så du har just "fått tag på Reason"? När jag var liten "fick jag tag på" plommon från grannens träd. Nu ska vi inte ta den diskussionen, det gör vi i andra trådar. Välkommen... Nja, jag hittade bara en enda tråd som handlar om plommon: https://www.studio.se/index.php?showtopic=17575&hl=plommon Själv föredrar jag plommonkräm. Välkommen hit! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Så du har just "fått tag på Reason"? När jag var liten "fick jag tag på" plommon från grannens träd. Nu ska vi inte ta den diskussionen, det gör vi i andra trådar. Välkommen... Nja, jag hittade bara en enda tråd som handlar om plommon: https://www.studio.se/index.php?showtopic=17575&hl=plommon Själv föredrar jag plommonkräm. Välkommen hit! 🙂 Nu hamna du lite OT. Passa dig, annars jag kanske tar en time out. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Hejhej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Välkommen! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 25 april 2006 Dela Postat 25 april 2006 bättre sent..... Välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
prippe (oregistrerad) Postat 25 april 2006 Dela Postat 25 april 2006 Välkommen....... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
giggsy Postat 25 april 2006 Dela Postat 25 april 2006 Tjena! Tror du hittat rätt. Det verkar finnas en del duktiga trance-snubbar här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
depp Postat 25 april 2006 Trådstartare Dela Postat 25 april 2006 giggsy gött och höra 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 Välkommen!... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 1 maj 2006 Dela Postat 1 maj 2006 Tjena! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 2 maj 2006 Dela Postat 2 maj 2006 Halloj! Välkommen hit! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 maj 2006 Dela Postat 2 maj 2006 Hejs och välkommen!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.