Dreamtones Postat 23 april 2006 Trådstartare Postat 23 april 2006 Angående textstorlek: I min browser (en riktig browser, inte en bara en operativsystemdll) använder jag CTRL-- och CTRL-+ för att leka med textstorleken. Enkelt och smärtfritt och förvanskar inte nånting 😉 Bra tips, tack.
Dreamtones Postat 23 april 2006 Trådstartare Postat 23 april 2006 (redigerat) Jag önskar att hela Studios hemsida skulle renoveras, få en fräschare layout, byggas samman med forumet, så att det inte ligger separerat. Ett eget forumsystem inbyggt i hemsidan vore det ultimata, så att man har menyer där man kan navigera till artiklar, nyheter etc direkt.Känns lite 1998 just nu som det är. Och förresten anser jag att det behövs fler uppdateringar, artiklar, nyheter etc. Känns som det inte händer mkt på studiohemsidan förutom i forumet... Mm ! Finns det ingen *Tummen Upp* smiley? 😉 Redigerat 23 april 2006 av Kricke
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.