musik (oregistrerad) Postat 22 april 2006 Postat 22 april 2006 Hej! Idag spelar ju som bekant Sverige mot Tjeckerna i VM-kvalet. Matchen börjar om en halvtimme. Vad blir resultatet? De har ju samma poäng som oss i gruppen, så... Kan de hota? Hur stor chans har vi? Varför e den inte med på kupongen? TV4 sänder direkt 16.00!! 😄 tortellini//:musik
musik (oregistrerad) Postat 22 april 2006 Postat 22 april 2006 (redigerat) ...men Sverige vände och vann med 3-2. :musik Redigerat 22 april 2006 av musik
Limpan Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 när jag var i tjeckien så spelade jag bandy mot några tjecker. Då vann sverige med 10-0.
musik (oregistrerad) Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 Fantastiskt!!! Lyckades Du ensam vinna mot hela deras lag! Fantastiskt!!!
Limpan Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 ehm.. hmm. Jag hade några andra svenskar med mig.. Det var jämt fördelat tjecker/svenskar. 😄
hegobald Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Sverige Tjeckien.. Hmm.. Fotboll.. Hrm.. Kan man inte få slippa det här med sportfånerier nånstans.. Jag är inte intresserad.. Bara irriterad på all sporthysteri. Du Musik trodde jag var betydligt mer intellektuell för att dra upp nåt sånt nonsens som fotboll i detta forum.. Hrmm.. 😄 Passa dig så jag inte dumpar mer cigaretter på din hallmatta 😎
Micke H Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Sverige Tjeckien.. Hmm.. Fotboll.. Hrm.. Kan man inte få slippa det här med sportfånerier nånstans.. Jag är inte intresserad.. Bara irriterad på all sporthysteri. Du Musik trodde jag var betydligt mer intellektuell för att dra upp nåt sånt nonsens som fotboll i detta forum.. Hrmm.. 😆 Passa dig så jag inte dumpar mer cigaretter på din hallmatta 😄 Musik och sport lika nördigt båda två... 😕 Varför tror du att jag gillar båda två? 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.