Florian le Sage Postat 23 april 2006 Dela Postat 23 april 2006 OK,får man har vinröd kjol fast man har skäggstubb,hittade faktiskt en sån där härlig damtjumper också,för 20:- med glitter i,riktigt hemsk men bra transaplagg! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 24 april 2006 Trådstartare Dela Postat 24 april 2006 (redigerat) Vad trevligt att florian kommit ut ur garderoben med vinröd kjol och damjumper. Men som svar på din fråga, detta är inte ett bögforum, hoppas du inte blev besviken. Redigerat 24 april 2006 av Zyan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lee Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Köpa herrskinnjacka? Vem fan vill ha en jacka i herrskinn....? Förlåt, men jag kunde inte låta bli. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 24 april 2006 Trådstartare Dela Postat 24 april 2006 Köpa herrskinnjacka? Vem fan vill ha en jacka i herrskinn....? Förlåt, men jag kunde inte låta bli. 😆 Humor på hög nivå! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Köpa herrskinnjacka? Vem fan vill ha en jacka i herrskinn....? Förlåt, men jag kunde inte låta bli. 😱 Humor på hög nivå! 😱 😆😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 25 april 2006 Dela Postat 25 april 2006 (redigerat) Vad trevligt att florian kommit ut ur garderoben med vinröd kjol och damjumper. hahahaha 😄😆😛😄 Redigerat 25 april 2006 av Christofer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.