Sonnert Postat 21 april 2006 Postat 21 april 2006 Hej. jag har för mig att sveriges kung för några år sedan "drog tillbaka" en enkrona eftersom han tyckte att han såg för tunnhårig ut på bilden. eller har jag helt fel? jag har ialla fall hittat ett sådant mynt där han ser extremt tunnhårig ut. kolla själva. det är myntet till vänster. framsida baksida
Shaidar (oregistrerad) Postat 21 april 2006 Postat 21 april 2006 (redigerat) Jag har också hört det, men av det stora antalet enkronor ute med det utseende så tror jag inte att det blev så. Ser inte kungens hårfäste ut att sitta lite längre bak och högre upp på myntet till höger, förresten? Redigerat 21 april 2006 av Shaidar
Sonnert Postat 21 april 2006 Trådstartare Postat 21 april 2006 Jag har också hört det, men av det stora antalet enkronor ute med det utseende så tror jag inte att det blev så. Ser inte kungens hårfäste ut att sitta lite längre bak och högre upp på myntet till höger, förresten? jo fast han har ett luftigare vax på högermyntet. på det vänstra har han brylkräm
Shaidar (oregistrerad) Postat 21 april 2006 Postat 21 april 2006 Det var som fan. Att hårvårdsprodukter kan göra så stor skillnad!
Michael Postat 21 april 2006 Postat 21 april 2006 Den är inte värd mer än en "vanlig" 1-krona utan är helt enkelt bara ett mynt som släpptes med anledning av millenieskiftet i begränsad upplaga varför den är ganska sällsynt. Du kan säkert hitta mer information om den på riksbankens hemsida. ~ f
Shaidar (oregistrerad) Postat 21 april 2006 Postat 21 april 2006 Tror du man får mängdrabatt om man köper i stora partier? Jag skulle kunna tänka mig köpa ett par tusen för säg, 50 öre st...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.