jobro Postat 21 april 2006 Dela Postat 21 april 2006 Tjena! Skulle vara kul om ni kunde lyss till en melodi jag skrev förra året. Det är en melodiös trance låt med ett ganska bra flås i. Titel: Straight ahead extended version. Artist: Dominote Inspelad: 2005 Genre: Trance / acid Längd: 8:25 (bygger alltid extended remixen först Outgiven, registrerad på STIM. Ni hittar den här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AndyPandy Postat 21 april 2006 Dela Postat 21 april 2006 Jag vägrar att lyssna på låtar som inte ligger forumet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 21 april 2006 Dela Postat 21 april 2006 Jag vägrar att lyssna på låtar som inte ligger forumet. Jösses 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AndyPandy Postat 21 april 2006 Dela Postat 21 april 2006 Ok, nu låg ju inte låten så många klickningar bort. Men ibland är det klicka där klicka här klicka här för ladda ned men först ska du fylla i din mejladress och logga in. Störigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jobro Postat 21 april 2006 Trådstartare Dela Postat 21 april 2006 Jag vägrar att lyssna på låtar som inte ligger forumet. Och jag vägrar ladda upp musiken på fler ställen än nödvändigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 21 april 2006 Dela Postat 21 april 2006 produktionsmässigt är det inte en 100-poängare. men jag gillar drivet. ...och vad kommer det sig att jag bara orkade lyssna i 4 minuter som mest? jo, för att den var tråkig. ...det låter bra ändå! inga större fel, förutom att den är långtråkig. //Dana Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jobro Postat 21 april 2006 Trådstartare Dela Postat 21 april 2006 Tack för lyssningen! Det är en okortad version, det är en extended version. Ska kapa den till 4 minuter ca. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 22 april 2006 Dela Postat 22 april 2006 Tja. Jag frågar mig vad du gjort musiken i för program ? För jag tycker det saknar lite effekter osv, det låter bra o så, men jag tycker det låter för torrt. Så.. vilket program jobbar du i ? /Perrra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 22 april 2006 Dela Postat 22 april 2006 Måste hålla med trancer här... Annars är det en rätt skön låt.. Pilla lite mer med mixen och så sen går den nog hem.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Berra Postat 22 april 2006 Dela Postat 22 april 2006 Jag vägrar att lyssna på låtar som inte ligger forumet. lägg ner det där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.