Lindeberg Postat 7 juni 2004 Postat 7 juni 2004 Jag har velat ha en Minimoog ända sen jag hörde Autobahn med Kraftwerk för första gången, och nu har jag äntligen fått en! Min fru bara garvar när jag sitter och fäller locket upp och ner hela tiden... Sorry för fånigheterna, men denna rekommenderas. Aldrig hört nån plugg låta så varmt och analogmysigt.
Plus o Minus Postat 7 juni 2004 Postat 7 juni 2004 då får man väll passa på att gratulera till syntharnas ferrari. lycka till med det framtida rattandet 😉
Lars Norén Postat 7 juni 2004 Postat 7 juni 2004 Jag har kört den ett tag men jag kan bara använda + en vsti samtidigt. Vissa presets hackar med bara den. Jag kör Cubeass sx 1 på en apple power book g4 1Ghz Du har helt rätt att den är skön, men jag väntar på live 4 då hoppas jag kunna använda den För hur mycket behöver minimoogen i minnen + processor
L.C Postat 7 juni 2004 Postat 7 juni 2004 En kompis till mig lät mig få prova en på hans dator och jag var helt såld. Ville bara ha en. Men det får bli en dröm. Som min burk är nu kan jag nog bara köra den solo om ens det. 🙁
spaceman Postat 8 juni 2004 Postat 8 juni 2004 Moog Modular är grymmare...drar en hel del CPU, men det är smells you have to take... 😉
credo Postat 12 juni 2004 Postat 12 juni 2004 Har bara demon, den låter helt fantastiskt! EN FRÅGA: I senaste Studio står det att den har en midi-learn funktion. Den kan jag inte hitta. Kör den som stand alone, har även testat i tracktion. Det vore ju lite roligare om jag slapp använda musen till kontrollerna... MVH C
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.