hugge Postat 20 april 2006 Dela Postat 20 april 2006 (redigerat) Tja Tja! Jag har kopplat min dator ut till min mixer, där man kan ställa volymer på utljudet. Från mixern kopplar jag nu ut ljudet till några dåliga högtalare, men frågan är: Behöver jag aktiva monitorer ut från mixern, eller funkar passiva? Hare gött! Redigerat 20 april 2006 av hugge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 20 april 2006 Dela Postat 20 april 2006 Utan slutsteg och inte har en förstärkare i mixbordet så måste du ha aktiva högtalare. Finns många trådar om detta på sistone med många tips och tankar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Keys Postat 20 april 2006 Dela Postat 20 april 2006 Hmm....det beror på....om du har en mixer med inbyggt slutsteg, vilket inte är omöjligt, så bör du ha passiva monitorer inkopplade.... Annars aktiva.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.