Christofer Postat 20 april 2006 Dela Postat 20 april 2006 Tja, nu är jag tillbaka 😄 efter att jag vart utkickad för tre dar sen för att jag sa vad jag tyckte om florian 😄 vad har hänt medans jag har varit borta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 20 april 2006 Dela Postat 20 april 2006 Det har jag missat, vad sade du 😉 ?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 april 2006 Dela Postat 20 april 2006 Försöker du lura honom att säga det igen! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 20 april 2006 Dela Postat 20 april 2006 Försöker du lura honom att säga det igen! 😠 Försöka duger 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 april 2006 Dela Postat 20 april 2006 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 20 april 2006 Dela Postat 20 april 2006 Välkommen! hoppas du ska trivas! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 april 2006 Dela Postat 20 april 2006 Tjenare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 21 april 2006 Trådstartare Dela Postat 21 april 2006 Försöker du lura honom att säga det igen! 😄 Försöka duger 😄 de gör jag INTE om igen 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 april 2006 Dela Postat 21 april 2006 Försöker du lura honom att säga det igen! 🙂 Försöka duger 😉 de gör jag INTE om igen 😆 Christofer...din mamma! Ge mig vad jag tål nu! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 21 april 2006 Trådstartare Dela Postat 21 april 2006 Försöker du lura honom att säga det igen! 😄 Försöka duger 😏 de gör jag INTE om igen 😄 Christofer...din mamma! Ge mig vad jag tål nu! 😄 jag vet att jag har en mamma 😆 jag kommer inte ihåg om jag har träffat din men din farsa värkar trevlig 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 21 april 2006 Dela Postat 21 april 2006 Försöker du lura honom att säga det igen! 😄 Försöka duger 😄 de gör jag INTE om igen 🙂 Christofer...din mamma! Ge mig vad jag tål nu! 😄 jag vet att jag har en mamma 🙂 jag kommer inte ihåg om jag har träffat din men din farsa värkar trevlig 🙂 Nej nej...det är mödrar som har värkar.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 april 2006 Dela Postat 21 april 2006 Försöker du lura honom att säga det igen! 😄 Försöka duger 😄 de gör jag INTE om igen 🙂 Christofer...din mamma! Ge mig vad jag tål nu! 🙂 jag vet att jag har en mamma 😄 jag kommer inte ihåg om jag har träffat din men din farsa värkar trevlig 🙂 Nej nej...det är mödrar som har värkar.... aaaahaha 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 april 2006 Dela Postat 21 april 2006 Försöker du lura honom att säga det igen! 🙂 Försöka duger 😄 de gör jag INTE om igen 🙂 Christofer...din mamma! Ge mig vad jag tål nu! 🙂 jag vet att jag har en mamma 😄 jag kommer inte ihåg om jag har träffat din men din farsa värkar trevlig 🙂 Äsch...din mamma är så fet att flygplan använder henne som riktmärke när de ska navigera! 🙂 Kom igen nu, ge mig vad jag tål! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 21 april 2006 Trådstartare Dela Postat 21 april 2006 ok 😆 jag ville inte men du tvingade mig Talk to the hand!!!!!!!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 21 april 2006 Dela Postat 21 april 2006 MAMMA! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 april 2006 Dela Postat 21 april 2006 Försöker du lura honom att säga det igen! 🥰 Försöka duger 😆 de gör jag INTE om igen 🙂 Christofer...din mamma! Ge mig vad jag tål nu! 😮 jag vet att jag har en mamma 😆 jag kommer inte ihåg om jag har träffat din men din farsa värkar trevlig 🙂 Äsch...din mamma är så fet att flygplan använder henne som riktmärke när de ska navigera! 😄 Kom igen nu, ge mig vad jag tål! 😎 Din mamma är så fet att hennes jobb är att sälja skugga 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 22 april 2006 Trådstartare Dela Postat 22 april 2006 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 22 april 2006 Dela Postat 22 april 2006 Kickad på riktigt? I så fall är du historisk. Det har aldrig hänt förrut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.