Christofer Postat 20 april 2006 Postat 20 april 2006 Tja, nu är jag tillbaka 😄 efter att jag vart utkickad för tre dar sen för att jag sa vad jag tyckte om florian 😄 vad har hänt medans jag har varit borta?
Per_a_55 Postat 20 april 2006 Postat 20 april 2006 Försöker du lura honom att säga det igen! 😠 Försöka duger 😉
Christofer Postat 21 april 2006 Trådstartare Postat 21 april 2006 Försöker du lura honom att säga det igen! 😄 Försöka duger 😄 de gör jag INTE om igen 😄
Micke H Postat 21 april 2006 Postat 21 april 2006 Försöker du lura honom att säga det igen! 🙂 Försöka duger 😉 de gör jag INTE om igen 😆 Christofer...din mamma! Ge mig vad jag tål nu! 😆
Christofer Postat 21 april 2006 Trådstartare Postat 21 april 2006 Försöker du lura honom att säga det igen! 😄 Försöka duger 😏 de gör jag INTE om igen 😄 Christofer...din mamma! Ge mig vad jag tål nu! 😄 jag vet att jag har en mamma 😆 jag kommer inte ihåg om jag har träffat din men din farsa värkar trevlig 🙁
Zyan Postat 21 april 2006 Postat 21 april 2006 Försöker du lura honom att säga det igen! 😄 Försöka duger 😄 de gör jag INTE om igen 🙂 Christofer...din mamma! Ge mig vad jag tål nu! 😄 jag vet att jag har en mamma 🙂 jag kommer inte ihåg om jag har träffat din men din farsa värkar trevlig 🙂 Nej nej...det är mödrar som har värkar....
Neosus Postat 21 april 2006 Postat 21 april 2006 Försöker du lura honom att säga det igen! 😄 Försöka duger 😄 de gör jag INTE om igen 🙂 Christofer...din mamma! Ge mig vad jag tål nu! 🙂 jag vet att jag har en mamma 😄 jag kommer inte ihåg om jag har träffat din men din farsa värkar trevlig 🙂 Nej nej...det är mödrar som har värkar.... aaaahaha 🙂
Micke H Postat 21 april 2006 Postat 21 april 2006 Försöker du lura honom att säga det igen! 🙂 Försöka duger 😄 de gör jag INTE om igen 🙂 Christofer...din mamma! Ge mig vad jag tål nu! 🙂 jag vet att jag har en mamma 😄 jag kommer inte ihåg om jag har träffat din men din farsa värkar trevlig 🙂 Äsch...din mamma är så fet att flygplan använder henne som riktmärke när de ska navigera! 🙂 Kom igen nu, ge mig vad jag tål! 😄
Christofer Postat 21 april 2006 Trådstartare Postat 21 april 2006 ok 😆 jag ville inte men du tvingade mig Talk to the hand!!!!!!!! 🙂
Overkill Postat 21 april 2006 Postat 21 april 2006 Försöker du lura honom att säga det igen! 🥰 Försöka duger 😆 de gör jag INTE om igen 🙂 Christofer...din mamma! Ge mig vad jag tål nu! 😮 jag vet att jag har en mamma 😆 jag kommer inte ihåg om jag har träffat din men din farsa värkar trevlig 🙂 Äsch...din mamma är så fet att flygplan använder henne som riktmärke när de ska navigera! 😄 Kom igen nu, ge mig vad jag tål! 😎 Din mamma är så fet att hennes jobb är att sälja skugga 😎
Pluffo Postat 22 april 2006 Postat 22 april 2006 Kickad på riktigt? I så fall är du historisk. Det har aldrig hänt förrut.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.