jobro Postat 20 april 2006 Postat 20 april 2006 (redigerat) Ok dags att med lagom överlagd pampig stil att släppa en smärre bomb: Mina VST pluggar tillverkade 2003 - 2005 i SynthEdit har nu blivit gratis. Så om ni vill ha en titt på hur mycket kraft och tålamod det krävs att tillverka ett bra musikinstrument så kan ni alltid titta här: http://www.sf.net/projects/jbmvstdesigns Redigerat 20 april 2006 av Olsberg
Björn Olsberg Postat 20 april 2006 Postat 20 april 2006 Trevligt! Redigerade bort "open source" i nyhetsinlägget ovan eftersom källan till de kompilerade dll-filerna inte finns till projekten. Förtydligande: Det har ingen betydelse för den som vill använda pluggarna, tvärtom.
jobro Postat 20 april 2006 Trådstartare Postat 20 april 2006 Mjaså? Förklara dig så kanske jag kan hjälpa dig. Om inte annat så är det bra om det förs upp i dokumentationen i mitt projekt.
Björn Olsberg Postat 20 april 2006 Postat 20 april 2006 Vad jag tror Gecko hade problem med var att Soureforge låg nere ett tag under dagen med "Internal Server Error" som resultat. Gällde hela sajten och inte bara ditt projekt. 😕
jobro Postat 20 april 2006 Trådstartare Postat 20 april 2006 Ah ett tillfälligt problem med deras server. Sånt händer.
bohm Postat 20 april 2006 Postat 20 april 2006 (redigerat) Kan man inte få en liten försmak, eller förvarning, hur man nu ser det... jag e trött på att ladda ner massa grejjor o installera för att sedan inse att jag kommer aldrig att använda det,,,, Musiksnutt eller förklaring vad man kan ratta in för nåt. Redigerat 20 april 2006 av bohm
jobro Postat 20 april 2006 Trådstartare Postat 20 april 2006 Det finns en hel del färdiga pluggar som det är bara att tanka hem och köra hårt med. Jag vet att det kan verka svårt att ha koll på alla pluggar, men jag ska försöka lägga upp lite flera. Börja t.ex. med att testa JBM Subfood2. Enkel bas synth med rätt så varmt ljud.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.