TonyHEX Postat 7 juni 2004 Postat 7 juni 2004 Tja, det är så att jag slängt ihop en slags synt/electro/nånting låt. Men jag tycker det saknas en vocodad robot som säger/sjunger nåt häftigt och passande. Så förutom att visa upp min nya låt här, så undrar jag ifall nån har lust att eventuellt göra nån text till den här låten. Här kommer en länk: Your browser does not support the HTML5 audio tag btw..låten går i 180bpm (inte nå tokgabber dock så bli inte rädd) Hoppas nån blir intresserad, tack o hej. 😉 EF
Lindeberg Postat 7 juni 2004 Postat 7 juni 2004 (redigerat) Gör det själv istället, det blir roligare då! edit: Undvik text som rimmar "relaxa" med "kaxa", "lattjo" med "macho" och såna grejer. 😉 Redigerat 7 juni 2004 av Disco Dan
TonyHEX Postat 7 juni 2004 Trådstartare Postat 7 juni 2004 Jo jag har försökt, men jag kommer inte på nå bra text 😉 Själva skapandet av det robotiska burkaktiga ljudet fixar jag nog.
Lindeberg Postat 7 juni 2004 Postat 7 juni 2004 Okej, vad sägs om: "Rock it, don't stop bodypoppin' wet sock suckin' 'til the break of dawn." Du får den gratis! 😉
Lundin Postat 7 juni 2004 Postat 7 juni 2004 (redigerat) eller I'll kick your ass If you smoke that grass I do it with style, i do it with class tänk dig in i hur en maskin på en stor plåtverkstad känner sig.. 😆 ehrm..ja..skojar bara.. 😱 edit: efter att ha lyssnat på låten skulle inte ovanstående text passa... Ta något james bond tema o rippa massa fraser...? Redigerat 7 juni 2004 av demoniqus
TonyHEX Postat 8 juni 2004 Trådstartare Postat 8 juni 2004 Tack för era fina tips, men nu tror jag jag bestämt mig för att bara låta den vara som den är 😕
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.