musik (oregistrerad) Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Plymouth Argyle? De spelar i Championship och har fått Tony Pulis som manager. Stackars satar! Själv undrar jag om Aston Martin e en bra bil? Vantage eller vad den heter... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Plymouth Argyle? De spelar i Championship och har fått Tony Pulis som manager. Stackars satar! Själv undrar jag om Aston Martin e en bra bil? Vantage eller vad den heter... ...om inte annat så är det en skapligt snygg bil 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Aston Martin DB6 Vantage 1967 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 En nyare modell av Aston Martin... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Den e för hög, den där nya A Martin. Påminner nästan om gräsliga Audi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Jaguar XKR Cab. Därmed var världens vackraste bil någonsin presenterad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 25 april 2006 Trådstartare Dela Postat 25 april 2006 SMR Supra: Bästa ET 8,76 Bästa fart 267 km/h @402m Oj.. 😳 Det var ruggigt snabbt det.. Jag får väl trösta mig med att Cudan varken behöver konstgjord anding (turbo) eller syrgas (NoS) för att göra sitt jobb. 😉 Det är två jävligt snabba bilar helt enkelt. En smaksak vilken man väljer. Jag tycker supran är bra mycket snyggare. Plus att den är bättre på bana. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 25 april 2006 Dela Postat 25 april 2006 Här är ett mulligt åk...BIG RED 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 5 september 2006 Dela Postat 5 september 2006 Ska scanna in bilder senare men här är tvillingkärran (Urban Arvidsson Raceparts bakom ratten) Nostalgi 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 september 2006 Dela Postat 5 september 2006 Den här tråden är ju nästasn bättre än ujuj-tråden 😆😏😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 28 september 2006 Dela Postat 28 september 2006 Bråttom till skolan 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 28 september 2006 Dela Postat 28 september 2006 (redigerat) Den e för hög, den där nya A Martin. Påminner nästan om gräsliga Audi. 😉 Äh, den är ju äldre än en gammal Aston. Det är du som är hög. Edit: eh... äldre=lägre Redigerat 2 oktober 2006 av Jocke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tomazopantera Postat 28 september 2006 Dela Postat 28 september 2006 Äkta 426 Hemi? Nu blev jag riktigt importerad... Det är liksom inte det man förväntar av medlemmar på forumet... Min egen drömbil är Pontiac GTO från 67 sorgligt nog stannar det nog vid en dröm. Kraftfull och fruktansvärt läcker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Postat 29 september 2006 Dela Postat 29 september 2006 En sån här skulle jag trivas i, en Chevrolet Camaro från 1970. Så jävla läcker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 14 oktober 2006 Dela Postat 14 oktober 2006 Nu har jag köpt en Toyota Supra med en 6:a på 3 liter. Givetvis också turbo. Här är ett tips på en "fattigmansturbo"...fungerar säkert jättebra. Kör inte bakom ett sådant här arrangemang på motorvägen bara... Det är iaf miljövänligt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 14 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 14 oktober 2006 Slaptap: Miljövänligt. Att skita (fjärta) sliter väl på ozonlagret? Butangas eller vad det heter. Visst alla släpper väl väder men jag skulle tro att ett användande av en sådan "turbo" ökar konsumtionen av tex bruna bönor. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.