Maramon (oregistrerad) Postat 18 april 2006 Postat 18 april 2006 Seriöst metal band söker duktig och ambiös Sologitarrist. Vi är i åldrarna 23 till 28år repar i Örebro. Mini cd är släpps. mer info finns på www.maramon.net HÄr kan du kolla in oss: http://www.maramon.net/mp3/maramonmevid-wmv.wmv Hör av dig!
Hellpig Postat 18 april 2006 Postat 18 april 2006 Lite off topic men... hur seg var den sidan? Eller var det en jättestor fil? 🙂 Har 100 Mbit men efter en halv minut hade inget hänt fortfarande. Jaja, det kanske bara tillfälligt...
Altzi Postat 18 april 2006 Postat 18 april 2006 Lite off topic men... hur seg var den sidan? Eller var det en jättestor fil? 🙂Har 100 Mbit men efter en halv minut hade inget hänt fortfarande. Jaja, det kanske bara tillfälligt... Jag har typ 8mbit och det tog ca 5s innan videon var igång 🙂
Altzi Postat 18 april 2006 Postat 18 april 2006 Goa refränger, är inte så förtjust i growl, men tycker att refrängerna är grymmt coola, 🙂
Altzi Postat 18 april 2006 Postat 18 april 2006 Sorry, började recensera, glömde att jag inte var på demosidan, jag är usel på gitarr 🙂
newform Postat 27 maj 2006 Postat 27 maj 2006 synd att ni bor i örebro annars hade jag varit intresserad 😎
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.