Pelle Rylander Postat 18 april 2006 Dela Postat 18 april 2006 (redigerat) Okej.... Så HÄR ny är jag... 🙂 Fick krasha polarens lägenhet medan han går på krogen, för att jag ska kunna testa hans groove agent innan jag köper den. Men - hur fna kör jag igång GA från Cubase?? *skäms lite över min egen okunnighet och brist på intuitiv-förmåga.. 🙂 Redigerat 19 april 2006 av Pelle Rylander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AXL THE ROCKER Postat 18 april 2006 Dela Postat 18 april 2006 Kolla manualen!!! Hihihihihihi... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pelle Rylander Postat 18 april 2006 Trådstartare Dela Postat 18 april 2006 Taskmört! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 18 april 2006 Dela Postat 18 april 2006 Vad är grove agent? Är det en vst? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pelle Rylander Postat 18 april 2006 Trådstartare Dela Postat 18 april 2006 yep - en drum editor typ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kirtaphus Postat 18 april 2006 Dela Postat 18 april 2006 Tryck F11 först och försök hitta den, sen måste du öppna den i Output, för att det ska fungera, vidare öppnar du GA på (e) symbolen. Sen är det väl bara att hitta ett komp som passar!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 18 april 2006 Dela Postat 18 april 2006 Det var det också jag misstänke. Om du inte visste hur man får igång vst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pelle Rylander Postat 18 april 2006 Trådstartare Dela Postat 18 april 2006 🙂 Den finns i katalogen Steiberg/VST plugins... Men deen finns inte i VST instruments i Cubase.. **börjar känna mej som ett jäkla pucko här... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Underhill (oregistrerad) Postat 18 april 2006 Dela Postat 18 april 2006 Kommer den inte fram då du trycker F11? I sådana fall kan det vara att den ligger i fel VST plugin mapp. Om den ligger i VST pluginmappen direkt under Steinberg så har jag för mig att jag inte fick fram alla VSTi:er. ( Har en SE version av GA) Kolla om det inte finns en VST plugin mapp i Cubase SX/SL/SE mappen. Om det är så så lägg Groove Agent där. Kan funka. ROCK ON! / Mr U 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pelle Rylander Postat 18 april 2006 Trådstartare Dela Postat 18 april 2006 Det där! Grymt tack! Thnx, Underhill, för tipset om att flytta till rätt mapp! (Underkulle? 🙂 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.