isotone Postat 18 april 2006 Postat 18 april 2006 ENEMY IS US bildades 2003 och har hittills släppt 1 album och håller på att färdigställa uppföljaren som delvis spelades in i Dugout Studios med Danne Bergstrand (MESHUGGAH, SOILWORK, IN FLAMES bl.a). Det handlar om intensiv men samtidigt svängig Thrash/Death Metal som kräver mycket av trummisen. ENEMY IS US har gjort ett 20-tal spelningar hittills bl.a. som förband åt Carnal Forge, Defleshed & The Duskfall. Vi behöver en mycket skicklig och uthållig trummis som klarar av alla sorters extrem Metal så som snabb 2-takt, grind, dubbelkaggar, men som även kan spela groovigt och dynamiskt. Du bör ha bra utrustning samt viljan att repa ofta och utvecklas. Vi är baserade i Uppsala där vi även har vår lokal. Du bör bo i omnejd eller vara villig att resa till Uppsala minst 2 ggr i veckan. Spelningar och skivsläpp väntar! Hör av dig! ENEMY IS US hemsida
Pazo Postat 18 april 2006 Postat 18 april 2006 (redigerat) hmm... Har allting förutom ett trummset och att jag inte är så bra på att Grinda eller Pumpa dubbelstamp 😄 Men jag vet en kompis som har en kompis som ska vara grymm på sånt... EDIT: I uppsala alltså... Redigerat 18 april 2006 av Pazo
Pazo Postat 18 april 2006 Postat 18 april 2006 hmm... Lyssnade på låtarna som fann i eran sida... Vad jag vet skulle jag kunna spela dem... 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.