audible Postat 17 april 2006 Postat 17 april 2006 * LÅTNAMN: Liam P * ARTIST/GRUPP: Audible * GENRE: House * LÅTLÄNGD: 2:48 * KOMPOSITÖR: Jag * PRODUCENT: Jag * INSPELNINGSÅR: 2006 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 2,57 MB * STATUS: Skiss Mycket som låter skevt nu känns det som.. Men jag lägger upp den ändå och hoppas på lite konstruktiv kritik. 😉 Ska göra en längre version senare antagligen. audible___liam_p.mp3
hackeman Postat 18 april 2006 Postat 18 april 2006 Skönt det här. 😛 Det enda som stack lite i öronen var den där brass/synthblåset, kändes lite väl vasst i mina lurar. Bejslajnen är skönast. 😉
Pellesnusk Postat 18 april 2006 Postat 18 april 2006 Ja den där fäbodsjänte-luren skulle nog behöva skruvas ner några snäpp, den spränger mitt hvud och mina högtalare. Sedan ska trummorna upp så det blir lite taktfast rytm av det hela.
audible Postat 18 april 2006 Trådstartare Postat 18 april 2006 Ytterligare lite pillipill. audible___liam_p_ayia_napa_2006_remix_.mp3
starboy (oregistrerad) Postat 18 april 2006 Postat 18 april 2006 Tjena, Den där näverluren som det tutas i tycker jag du kan skippa (alternativt byt ljud). Annars låter det ganska okej. Själv hade jag nog försökt få mer stomp i kicken, lite klickigare, kanske. /cheers
SamiRaj Postat 18 april 2006 Postat 18 april 2006 Den där tonen som börjar vid 45 sekunder är inte så värst trevlig, känns inte så mycket som house. Prova att lägga in något annat element. Annars var det lite svängigt och halvtrevligt omvartannat. Bara att jobba på!
trancer Postat 19 april 2006 Postat 19 april 2006 Jag gillar detta, riktigt nice . Men jag håller med starboy.. mer djup i kicken och mer tryck. Nu är den alldeles för 'skitig' Det låter nästan FÖR mkt Diego Ray om kicken 😄 Annars bra!½ /Perrra
spaceman Postat 19 april 2006 Postat 19 april 2006 Tjena Audible, Låten var bra. Tycker dock att det är lite för mycket blåstuba mot slutet. Det var en spännande ljudbild. Trummorna borde dock vara lite mera dova. Du kanske borde prova med att variera styrkan i låten och mera gå från svagt till högt ?
audible Postat 20 april 2006 Trådstartare Postat 20 april 2006 Tack så hemskt mkt för all kritik.. hjälper mkt.. Ny version kommer inom kort. 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.