pulsen (oregistrerad) Postat 17 april 2006 Postat 17 april 2006 LÅTNAMN: Semester ARTIST/GRUPP: Le puls GENRE: Techno LÅTLÄNGD: 05:56 KOMPOSITÖR: Le puls PRODUCENT: Le puls EV. MEDVERKANDE: Dåliga koss-lurar INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: MP3 STORLEK: 5,44mb STATUS: Skiss Jag gjorde det här på bussen mellan stockholm och skellefteå med min gamla laptop. Glömde mina braiga lurar hemma så fick använda de där dåliga kosslurarna man får på köpet när man skaffar 3-abonnemang. Tänkte bara kolla om det är värt att finslipa när man kommer hem eller kanske skrota? semester.mp3
Pazo Postat 17 april 2006 Postat 17 april 2006 (redigerat) Allting. FÖrutom trummorna funkar 😉 Dedär lite fillet som nästan låter som chimes är skönt! Baklänges delen är för lång nånstans där vid ett break. Gör du riktiga technotrummor på detta så kan de bli fett. Hmmm... Tempoökningen funkar inte alls! 😄 Men skitkool effekt när det vanliga kommer tillbaks 😉 🙂 Redigerat 17 april 2006 av Pazo
starboy (oregistrerad) Postat 17 april 2006 Postat 17 april 2006 Jag tycker det här är riktigt bra. Det som inte funkar för mig är den där tempogrejen. Byt ut den mot ett trumfill, eller annat break, så är jag nöjd. 😄 Kör hårt /cheers
pulsen (oregistrerad) Postat 17 april 2006 Postat 17 april 2006 vettiga kommentarer, tack tack 😄 jag visste faktiskt inte att man kunde automatisera tempot.. märkte det på bussen när ja råkade högerklicka på fel ställe för att bussen hoppa till 😉 var bara tvungen att ha med det nånstans.. men aah.. det kommer in jävligt omotiverat måste jag erkänna. jag försökte ju göra technotrummor pazo! måste fasen lära mig det där nån gång.. blir alltid nåt jefla mellanting...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.