Baktakt Postat 17 april 2006 Postat 17 april 2006 LÅTNAMN:Foten ARTIST/GRUPP:Tribe Vibes GENRE:Soca LÅTLÄNGD: KOMPOSITÖR:Tribe Vibes PRODUCENT:Tribe Vibes EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR:1991!!!! FORMAT:Mp3 STORLEK: STATUS: Allers klar Vad tror ni? Testade att panna guran till höger men då blev det disigt...när jag la virveln utan delay kom det små solstrålar genom molnen.... -har ni några mixningstips för att skynda på sommaren? Glad påsk på er alla! foten.mp3
equality Postat 17 april 2006 Postat 17 april 2006 Kul! Gunget är det minsann inget fel på och brasset klockrent. Mixningsdetaljer är inte min grej men det låter fasen så bra i mina lurar. 😛
Myrli Postat 17 april 2006 Postat 17 april 2006 Hahah.. härligt somrigt. tänker genast på DLK av nån anledning. //Anders
bimbambop Postat 17 april 2006 Postat 17 april 2006 Kolla vad man fick i påskägget - en svängig soca på förmiddagen 😏 Mixningstipset skulle väl vara att låta det vara precis som det är. Tokbra!
c2k6 Postat 17 april 2006 Postat 17 april 2006 Två snabba mix-synpunker: För mycker reverb. Rassel-instrumenten ligger lite för högt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.