Danny Cort (oregistrerad) Postat 6 juni 2004 Postat 6 juni 2004 (redigerat) Under utveckling. Återkommer med en reviderad presentation. Redigerat 10 augusti 2006 av Danny Cort
Plus o Minus Postat 6 juni 2004 Postat 6 juni 2004 Hör gärna av er om ni bor i Malmö & e sugna på samarbeten... bor inte i malmö, är heller inte speciellt kompetent när det gäller kreativa tilltag för dom mer musikaliska produktioner i valt inspelningsprogram. men välkommen till forumet iaf 😆
Stinkey (oregistrerad) Postat 6 juni 2004 Postat 6 juni 2004 Hej och välkommen. Jag bor i Malmö av gammal vana och är väl alltid sugen på att spela med andra. Mitt huvudinstrument är gitarr med lite slide ibland, men jag fuskar lite på klaviatur och mandolin. 😆😆
Pluffo Postat 6 juni 2004 Postat 6 juni 2004 Du vet. Den där elviskopian från norr som var med i allra första Popstars men som lämnade eftersom han inte passade in i konceptet. Typ han. Fast nu heter han väl inte Jr längre?
insolitus Postat 6 juni 2004 Postat 6 juni 2004 Jag har faktiskt ingen aning om vem det är, men säger du popstars så är det inte så konstigt att jag inte vet...hehe!
tordA Postat 6 juni 2004 Postat 6 juni 2004 men som låtskrivarprogram är Acid helt klar överlägset...TESTA! HiYa 😛 Acid 😄 här har vi en pöjk med schysst inställning till musik i PC 😄
hammagrella Postat 6 juni 2004 Postat 6 juni 2004 Du vet. Den där elviskopian från norr som var med i allra första Popstars men som lämnade eftersom han inte passade in i konceptet. Typ han. Fast nu heter han väl inte Jr längre? Brolle är helt klart bättre än man kan tro - tycker jag! Inte minst beroende på att han på första plattan hade sveriges just nu bästa kompositörsduo Mattson/Frisk med sig som skrev låtar (ni vet Mattson från Popsicle och Frisk från Atomic Swing). Och nu har Brolle en STUDIO FORUM-polare som låtskrivare. Respekt! Välkommen Danny!
ViktorDenStore Postat 8 juni 2004 Postat 8 juni 2004 Godag Godag och Välkommen så mycket 😳 - Enjoy our Studioforum 😎
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.