martinm Postat 16 april 2006 Postat 16 april 2006 LÅTNAMN: En enkel sång om döden ARTIST/GRUPP: m GENRE: depp-pop LÅTLÄNGD: 2.30 KOMPOSITÖR: m PRODUCENT: m EV. MEDVERKANDE: nä INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 192 STORLEK: 3,4 STATUS: Skiss Påskledigt o tid o göra lite musik. En petitess, men tyck gärna till, det uppskattas 😲 dod1.mp3
stajo Postat 16 april 2006 Postat 16 april 2006 snyggt 😎 , växer för varje gång jag hör den.. Gillar texten, om än mörk, hur är det med vårdepressionen 😲. I mitt karlskrona är det varm och gott.
Harmonica mike Postat 16 april 2006 Postat 16 april 2006 Tjena Martinm.. Lyssnat på din låt.väldigt snygg produktion,,ursnygga panoreringar..undrar hur man gör det? (Tipsa mig gärna) Sången låter som om du sjunger i en munspels mic..skit läckert..snart kommer vår solen... 😲 Som sagt snygg produktion..5 mikar av 5 möjliga i mina högtalare.. MVH Harmonica mike
equality Postat 16 april 2006 Postat 16 april 2006 Länge sen man hörde något från dig och alltid intressant. Krävs nog en del mod att skriva ihop en sån här text och bara det imponerar, april är en grym månad. Ett synthkomp med en snärtig folktonsslinga på elgitarr på detta känns innovativt och träffsäkert.
martinm Postat 16 april 2006 Trådstartare Postat 16 april 2006 Gillar texten, om än mörk, hur är det med vårdepressionen . I mitt karlskrona är det varm och gott. Ha, ha ingen fara med depressionen, texten är inte så allvarligt menad som den låter. Lyssnat på din låt.väldigt snygg produktion,,ursnygga panoreringar..undrar hur man gör det? (Tipsa mig gärna) Använder gratissynten Crystal som i princip gör hela jobbet åt mig. Räcker med några enkla tryck på klaviaturen bara, så är det klart. Länge sen man hörde något från dig och alltid intressant. Tack för alla fina kommentarer, det hade jag faktiskt inte väntat mig 😏
bimbambop Postat 16 april 2006 Postat 16 april 2006 Fler än jag som gillar Kenny Håkansson? 😆 Detta gillar jag. Suggestiv malande låt med syntblip och kennyfolkig gura. Jag tycker dock att Crystal får lite för mycket plats i mixen. Ner med syntarna ett par snäpp skulle jag vota för. Riktigt bra!
martinm Postat 17 april 2006 Trådstartare Postat 17 april 2006 Fler än jag som gillar Kenny Håkansson? 😏 Detta gillar jag. Suggestiv malande låt med syntblip och kennyfolkig gura. Jag tycker dock att Crystal får lite för mycket plats i mixen. Ner med syntarna ett par snäpp skulle jag vota för. Riktigt bra! Tack för tips 😏 Kenny Håkansson har jag inte lyssnat på, däremot har jag hört jämförelsen förr. 😏
Myrli Postat 17 april 2006 Postat 17 april 2006 Tungt värre.. älskar sången och den ultra deppiga stämningen. //Anders
equality Postat 17 april 2006 Postat 17 april 2006 Fler än jag som gillar Kenny Håkansson? 😳 Yes! Otrolig gitarrist som lyfte både Dag Vags och Kebnekajses låtar till oanade höjder. Kebnes Ljus från Afrika...ohh, ahh! 😳
DåligtGehör Postat 17 april 2006 Postat 17 april 2006 Bra men håller med om att syntar behöver sänkas och det andra komma fram lite mycket mer.
martinm Postat 17 april 2006 Trådstartare Postat 17 april 2006 Tungt värre.. älskar sången och den ultra deppiga stämningen. //Anders Tack, tycker också att soundet funkar ihop med texten 🥰 DåligtGehör: Bra men håller med om att syntar behöver sänkas och det andra komma fram lite mycket mer. Kanske det, jag överväger detta, tack 🥰
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.