Zyan Postat 14 april 2006 Dela Postat 14 april 2006 (redigerat) Har hittat en sak jag vill köpa och killen föreslår www.proaudiomarket.com. Metoden heter Id+xtra. I korthet fungerar det så att man ingår ett avtal via en ”mall” som Proaudiomaket har. Sedan skickar jag köpesumman till ett speciellt ID+xtra konto där summan förvaras till dess att jag har varan och godkänt skicket. Först därefter får säljaren köpesumman. Någon som har provat detta? Eller blivit blåst? Vad bör jag tänka på? Redigerat 15 april 2006 av Zyan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bone Postat 15 april 2006 Dela Postat 15 april 2006 Bumpar den här tråden då jag också är intresserad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 15 april 2006 Trådstartare Dela Postat 15 april 2006 Tack...den börja hamna lite långt bak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 april 2006 Dela Postat 15 april 2006 Borde denna kanske inte läggas i Allmänt så att folk inte tolkar det som en oseriös OFF-T fråga 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.