Luke Postat 14 april 2006 Dela Postat 14 april 2006 Tjenare! Jag och min Kompis har gjort en låt tillsammans! Vi båda gav ideer om hur den skulle låta osv.. och såhär blev resultatet ! 🙂 LÅTNAMN: Luke och Ekens Låt ARTIST/GRUPP: Jag och min Kompis (Mars_volta) GENRE: olika! LÅTLÄNGD: 3.55 KOMPOSITÖR: Jag och min kompis PRODUCENT: Min kompis (Mars_volta) EV. MEDVERKANDE: Jag och min kompis INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 5.511 MB STATUS: skiss Luke_och_Ekens_L_t.mp3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Powerflop Postat 14 april 2006 Dela Postat 14 april 2006 Stäm gitarren(erna)! Upp med trumpaketet, utom tamburinen. Sologitarren känns smal i ljudet jämfört med resten, den rena kompguran passar bättre in i ljudbilden. Tycker jag låten är bra? Skulle jag köpa skivan? Nej tyvärr, det låter alltför nybörjaraktigt och det känns meningslöst att breda ut sig i fyra minuter utan nåt som helst bärande tema. Men ok, jag halvgillar maiden-partiet mellan 1:30 och 2:00. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke Postat 14 april 2006 Trådstartare Dela Postat 14 april 2006 Denna låt är min första så jag har inte så mycket erfarenheter men man lär sig på sina misstag som man brukar säga 🙂 Jag håller med dig att från 1.30 till 2.00 är bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EkenMusiX Postat 14 april 2006 Dela Postat 14 april 2006 Stäm gitarren(erna)! Upp med trumpaketet, utom tamburinen. Sologitarren känns smal i ljudet jämfört med resten, den rena kompguran passar bättre in i ljudbilden. Tycker jag låten är bra? Skulle jag köpa skivan? Nej tyvärr, det låter alltför nybörjaraktigt och det känns meningslöst att breda ut sig i fyra minuter utan nåt som helst bärande tema. Men ok, jag halvgillar maiden-partiet mellan 1:30 och 2:00. snälla 😉 lugnt ner dig. det är för det 1:a inte ett HELT seriöst projoekt, eftersom vi har olika delar i låten. Och för det andra så verkar du ha missförstått det hela ganska mycket. Jag och min kompis gjorde en kul låt. inget skivsläpp!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Powerflop Postat 14 april 2006 Dela Postat 14 april 2006 Jag trodde inte det var seriöst heller. Det framgick väl? Men att stämma guran kan väl inte vara för mycket begärt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.