Jump to content
Annons

1:a samarbetet, och första låten!

Luke

Recommended Posts

Tjenare!

Jag och min Kompis har gjort en låt tillsammans! Vi båda gav ideer om hur den skulle låta osv..

och såhär blev resultatet ! 🙂

LÅTNAMN: Luke och Ekens Låt

ARTIST/GRUPP: Jag och min Kompis (Mars_volta)

GENRE: olika!

LÅTLÄNGD: 3.55

KOMPOSITÖR: Jag och min kompis

PRODUCENT: Min kompis (Mars_volta)

EV. MEDVERKANDE: Jag och min kompis

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT: mp3

STORLEK: 5.511 MB

STATUS: skiss

Luke_och_Ekens_L_t.mp3

Dela på andra sajter

Annons

Stäm gitarren(erna)! Upp med trumpaketet, utom tamburinen. Sologitarren känns smal i ljudet jämfört med resten, den rena kompguran passar bättre in i ljudbilden.

Tycker jag låten är bra? Skulle jag köpa skivan? Nej tyvärr, det låter alltför nybörjaraktigt och det känns meningslöst att breda ut sig i fyra minuter utan nåt som helst bärande tema. Men ok, jag halvgillar maiden-partiet mellan 1:30 och 2:00.

Dela på andra sajter

Denna låt är min första så jag har inte så mycket erfarenheter men man lär sig på sina misstag som man brukar säga 🙂

Jag håller med dig att från 1.30 till 2.00 är bäst.

Dela på andra sajter

Stäm gitarren(erna)! Upp med trumpaketet, utom tamburinen. Sologitarren känns smal i ljudet jämfört med resten, den rena kompguran passar bättre in i ljudbilden.

Tycker jag låten är bra? Skulle jag köpa skivan? Nej tyvärr, det låter alltför nybörjaraktigt och det känns meningslöst att breda ut sig i fyra minuter utan nåt som helst bärande tema. Men ok, jag halvgillar maiden-partiet mellan 1:30 och 2:00.

snälla 😉 lugnt ner dig. det är för det 1:a inte ett HELT seriöst projoekt, eftersom

vi har olika delar i låten. Och för det andra så verkar du ha missförstått det hela ganska mycket. Jag och min kompis gjorde en kul låt. inget skivsläpp!! 🙂

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.