Luke Postat 14 april 2006 Dela Postat 14 april 2006 (redigerat) Hej jag är ny på detta forum och jag spelar gitarr hemma varje dag,spelar också ihop med familjen ibland 🙂. Ska så småningom börja göra musik bara jag skaffat en midisynt 😳 ( hehe får hoppas att det leder någonstans ) :)Ja.. Here i Come! 😛 Redigerat 14 april 2006 av Luke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 14 april 2006 Dela Postat 14 april 2006 Välkommen! Det är inte Luke somspelar Wow ? (vorre rätt skojjigt) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 14 april 2006 Dela Postat 14 april 2006 Tjenare! Gomorron! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 14 april 2006 Dela Postat 14 april 2006 Vad för musik är det du hållerpåmed? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 14 april 2006 Dela Postat 14 april 2006 Välkommen hit! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke Postat 14 april 2006 Trådstartare Dela Postat 14 april 2006 Tack för era välkomnande 😉 Djonas heter din farsa Hinke Ekestubbe? Farsan hade sett namnet Hinke Ekestubbe på ett skivfodral när han var liten och när jag spelade en låt för han med dig undrade han om din farsa heter Hinke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke Postat 14 april 2006 Trådstartare Dela Postat 14 april 2006 Jag spelar inte wow men jag har 2 st orchunters hos två kompisar. Jag ville heta Luke men det var upptaget. Jag blev klar med en låt idagLåten Det är min första låt som jag har gjort så lyssna och njut 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
starboy (oregistrerad) Postat 14 april 2006 Dela Postat 14 april 2006 Hej och välkommen. (konstig webpage?) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke Postat 14 april 2006 Trådstartare Dela Postat 14 april 2006 Va då konstig menar du att den inte har något med musik att göra. Det var inte tänkt så från början men jag ska fixa det senare och lägga upp låtar osv nu när man är i farten i musikvärlden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
starboy (oregistrerad) Postat 14 april 2006 Dela Postat 14 april 2006 Va då konstig menar du att den inte har något med musik att göra. Den e typ helt blank Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoBERT Postat 14 april 2006 Dela Postat 14 april 2006 samma här. helt tom... :S Luke,,, det har inget med Steve Lukather att göra? Välkommen hit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 14 april 2006 Dela Postat 14 april 2006 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke Postat 15 april 2006 Trådstartare Dela Postat 15 april 2006 om du undrar varför du ser den helt blank beror det på att du använder IE (internet explorer) tyvär så funkar den inte där. Men i mozilla firefox 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke Postat 15 april 2006 Trådstartare Dela Postat 15 april 2006 Luke har jag hämtat från Star Wars (Luke Skywalker) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke Postat 15 april 2006 Trådstartare Dela Postat 15 april 2006 Tack Håkan för ditt välkomnande 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
martinm Postat 15 april 2006 Dela Postat 15 april 2006 hejåvälkommen!!! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 april 2006 Dela Postat 15 april 2006 Välkommen! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 18 april 2006 Dela Postat 18 april 2006 Välkommen hit! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 18 april 2006 Dela Postat 18 april 2006 Tjena! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hilmer Postat 18 april 2006 Dela Postat 18 april 2006 Hej Hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 april 2006 Dela Postat 18 april 2006 Hejs och välkommen hit! IN ROCK!!! Ja, djävlar.. Inte bara jag som fått mina första lektioner i hårdrockens ädla konst genom den skivan... Öl finns i kylen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.