Andy_L Postat 14 april 2006 Postat 14 april 2006 Jag önskar alla på Studios forum en riktigt glad påsk, Ät ägg, prinskorv, Lamm och drick påskmust i mängder!!!! Önskar Andreas på Långfredagens förmiddag Min webbsida
Dreamtones Postat 14 april 2006 Postat 14 april 2006 Jag önskar alla på Studios forum en riktigt glad påsk, Ät ägg, prinskorv, Lamm och drick påskmust i mängder!!!! Önskar Andreas på Långfredagens förmiddag 😱Min webbsida GLAD PÅSK
Pluffo Postat 14 april 2006 Postat 14 april 2006 (redigerat) Min webbsida Jamen detta var ju relevant! 😱😱🙁 Glad påsk! Eller vänta här nu... På påsken ska man ju vara ledsen och sörja. I alla fall idag. Ledsen påsk! 😱 Redigerat 14 april 2006 av Pluffo
Hellpig Postat 14 april 2006 Postat 14 april 2006 Min webbsida Jamen detta var ju relevant! 😱😱🙁 Glad påsk! Eller vänta här nu... På påsken ska man ju vara ledsen och sörja. I alla fall idag. Ledsen påsk! 😱 Precis vad jag har gjort idag. En riktig skitdag! Men skit i det! Glad påsk i alla fall! 😄
Micke H Postat 14 april 2006 Postat 14 april 2006 Glaaaaaaad påsk! 😱 Eller inte idag, i alla fall... 😱
musik (oregistrerad) Postat 14 april 2006 Postat 14 april 2006 (redigerat) Prinskorv? På påsken? Vi käkar ägg & sill, kyckling, godis, laxkotletter och tårta av tradition. 😱 Redigerat 14 april 2006 av musik
kallemio Postat 14 april 2006 Postat 14 april 2006 (redigerat) koagulerat fostervatten och påskmust, yummy yummy yummy, yummy in my tummy! Redigerat 15 april 2006 av kallemio
Järven Postat 15 april 2006 Postat 15 april 2006 Jag sitter hemma och är ruggigt förkyld! Skitkul påsk det blev i år!
Florian le Sage Postat 15 april 2006 Postat 15 april 2006 Glad påsk till alla trevliga och Lynxo... 😆 lammstek skall det vara,mmmmmmm ☺️ mixjobb dygnet runt nu---snart färdig 😆
Umemagnus Postat 15 april 2006 Postat 15 april 2006 Gla´Påsk tebaks... här sitter man bara ochväntar på att vattnet ska gå, så vi blir en till i familjen ☺️ nu äre jävligt nära....
Pazo Postat 15 april 2006 Postat 15 april 2006 Gla´Påsk tebaks... här sitter man bara ochväntar på att vattnet ska gå, så vi blir en till i familjen 😆 nu äre jävligt nära.... Weeei! ☺️
Florian le Sage Postat 15 april 2006 Postat 15 april 2006 Gla´Påsk tebaks... här sitter man bara ochväntar på att vattnet ska gå, så vi blir en till i familjen🙂nu äre jävligt nära.. spännande-då blir det en norrlänning till i statistiken alltså... ☺️
Umemagnus Postat 15 april 2006 Postat 15 april 2006 Gla´Påsk tebaks... här sitter man bara ochväntar på att vattnet ska gå, så vi blir en till i familjen🙂nu äre jävligt nära.. spännande-då blir det en norrlänning till i statistiken alltså... 😆 jo gatt it... fast... nu blir ju barnet fött här i sthlm, men jag säger som farfar... bara för att hunden föder i ett stall, så kallar man ju inte avkomman för föl ☺️
Umemagnus Postat 15 april 2006 Postat 15 april 2006 Gla´Påsk tebaks... här sitter man bara ochväntar på att vattnet ska gå, så vi blir en till i familjen 🙂 nu äre jävligt nära.... Weeei! 😄 😄 Återkommer med utförligare info om vad det blir...
Egghuvud Postat 16 april 2006 Postat 16 april 2006 Jaha Plisk Plåsk på er. Egghuvudets påskbord bestod av 3 sorters sill Matjessill med färska rödbetor kapris och rödlök Köttbullar prinskorvar och sånt Ägg (snyft) med kaviarkräm, krasse och tunnt skivad rädisor Gravad lax med romsås och potatis. Sedan lite Melon och massor av godis. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.